Dank je Alphons
Maja zitten de juiste onderdelen erbij??
Ik zie wat Atlantic’s liggen, en AS onderdelen, ik ben benieuwd, was een leuk prijsje van 44 euro
Nog wat leuke opknappertjes gekocht, waaronder dit merk, Monvis.
Ik ben benieuwd hoe de plaat er in het echt uitziet. Loopt zo nu en dan, dus als een service voldoende is dan is dat helemaal top. Mooi prijsje ook.
Er ligt een AS 1560 in.
Is er iemand die dit merk kent en er iets over kan vertellen?
Leuke vondst. De kast met die lugs lijkt elders ingekocht, zoals Omega bij Huegenin ofzo? Monvis komt ook uit Biel/Bienne en was eigendom van Dux SA / Praz (die hadden vooral onbekende merken, ik ken er verder geen één). Met Monvis maakten ook een schitterende Seamaster-achtig horloge. Tegelijk met Omega.
In de joiwe ligt een AS uurwerk waarschijnlijk? De chrono’s hadden doorgaans een Landeron, las ik.
Wat staat hier?
Omega fraaie lugs.
Straks met een mooi bandje wordt dit wel fraai. De plaat oogt moderner (jaren '70) dan hij waarschijnlijk is (jaren '60), vind ik.
Dit is de Monvis “Seamaster” lookalike. Prachtig horloge. Mooie lugs, plaat. Echt fraai. A. Schild aan boord.
Radium op de wp! Staat ook om Swiss made.
Fraaie Wolter.
Ferrocarril?
Mooi horloge deze Citizen, onlangs heb ik hiervan ook eens een Quartz uitvoering gekocht.
Door de witte wijzerplaat kan je eigenlijk alle kleuren bandjes combineren, ziet er altijd mooi uit
Wat een lekker stel “Homers” bij elkaar
Als het bij PostNL goed gaat, komt het na ruim twee weken toch echt bij me thuis aan. Hopelijk werkt de oude Citizen goed en anders maar meteen naar Floris155 voor onderhoud.
Interessant horloge, ik hoop het Deylano, dat het je lukt.
Welk kaliber ligt erin? Even kijken op YouTube of er iemand mee bezig is geweest, er zitten schroefjes in voor de fijne afstelling die je niet moet losdraaien, ik heb dat gezien op YouTube bij een Landeron 48 er is ook documentatie te downloaden over de Landeron 48, misschien voor jouw horloge ook.
Ik heb het al gezien
Poljot cal. 3133 Chronograph
Dankje hoop t ook! Leuke info ook!
Super dat ga ik nodig hebben!
Als je de video op YouTube ga kijken dan gebruik ik altijd de browser duckduckgo, die houd alle reclame tegen, als ik de youtube code gebruik van duckduckgo en zet het hier neer, dan heb je ook geen last van onderbrekingen met reclame.
Komt goed bedankt wolter!
Heel graag gedaan Deylano, juist leuk om elkaar te helpen.