Tuurlijk wel. Als de kwaliteit te slecht voor woorden was, dan kochten we massaal wel een ander merk
Ik zou lekker een nepper van MP plukken dan.
Dat is ongelofelijk lastig als het om Rolex gaat. Overdrijven zit in het DNA van de Rolex dragers. Tja.
Maar ûh levertijden? Dat weten ze alleen in Genève. En als er dan al iets uitgeleverd wordt, zijn eerst de high rollers - de vaste (achterdeur)klanten - aan de beurt. Zo gaat dat en het helpt om het pleps alleen maar ‘gewilliger’ te maken. Straks gaan ze allemaal de straat nog op: Wij willen een Rolex. Nu!
Wil je m voor list of met premium?
Das niet correct.
Stel ik ga morgen naar SC en ik wil een BLNR voor (ik meen 8.5K)
Wanneer kan ik hem verwachten?
900.000 stuks per jaar is overigens best veel.
Ik werk bij Nedcar en wij stampen er 200.000 auto’s uit als het moet(per jaar)
Je hebt het dan over 1 auto per minuut,17 uur per dag.
Bij 900.000 rolexen praten we dan over 4,5 rolexen iedere minuut.Daar moeten een hoop robots aan te pas komen,gegarandeerd.
Ah het is mij ook al duidelijk, jaloezie, en alleen jaloezie.
Ja dat handwerk is ver te zoeken
Vorig jaar bij jullie op bezoek geweest. Indrukwekkend! Met een beetje mazzel komt de Oxford productie ook jullie kan op, beetje doorwerken dus…
Kijk, jij snapt het. Kom volgende keer met fatsoenlijke topics waarbij je niet je eigen mening vooraf al in je hoofd hebt. Dat staat op zijn minst gezegd nogal triest.
Geef mij even je inkoopconnecties aub dankjewel ️
Dankje
Maar ik ga helemaal nergens op de wachtlijst. Dat gaat mij te ver. En een Aanbetaling heb ik sowieso een hekel aan. Heb ik nog nooit ergens voor gedaan
Heb je de bak al leeg
Wanneer die binnen komt en je plek 1 hebt. De AD weet ook niet wanneer welk model binnen komt.
Vind het altijd wel lekker, zo’n afgunstige sfeer op de zondagavond…
Alle Rolexen zijn waardeloos enne de bezitters ervan, nou laten we daar maar helemaal niet over beginnen! Allemaal fout volk. Wil je toch niet bij horen of wel dan? Oh enne, het kost allemaal veel te duur joh. Belachelijk gewoon. Wat denken ze wel niet in Genève? Is gewoon een horloge hoor. Man, al kreeg ik ze gratis!
Maar ûh, als ik er nu eentje bestel hoe lang moet ik dan eigenlijk wachten? Zo lang, serieus? Ook al zo belachelijk. Weet je, ik hoef ze al niet meer. Zak er maar in met je Rolex.
Tot over een half jaar, dan open ik wel weer een nieuw topic. Kan zijn dat ik dan hetzelfde ga vragen. Alleen als ik me dan weer verveel hoor, anders niet… als je me mist: Heb net mijn Steinhart sub laten vallen. Moet even de inleg zoeken. Doei.
De prijs heeft inderdaad niks te maken met kwaliteit. Ook niet met status, trouwens. Of met wat het kost om ze te produceren. Uitsluitend met de intersectie tussen vraag- en aanbodcurves.
Hoe de vraagcurve eruit ziet heeft dan weer wél te maken met de (perceptie van) kwaliteit. En status inderdaad. En god weet wat nog meer voor overwegingen van individuele consumenten die optellen tot een vraagcurve.
Gewoon fatsoenlijk uitleggen. So what’s up.
Jaa wat is me dit nou je hebt al wat vragen gesteld (meerdere topics blijkbaar) over Rolex omdat je er blijkbaar van onder de indruk bent of er misschien een wil gaan kopen? En dan kom je met een conclusie die helemaal nergens op slaat. Help…
Alleen de topic titel deed me al vermoeden hoe dit topic zou gaan stranden
Die komt gewoon niet. Máár als je er een goud day-date’je uit de vitrine erbij neemt… Dan is er vast wel wat mogelijk.
Het hele gedoe met die wachtlijst is dat die helemaal vol staat met allerlei flipperaars/handelaars die zich klakkeloos op die lijst laten zetten om snel euro’s te vangen. Gratis geld. Alleen eff bellen en je naam doorgeven.