Vrijdagmiddag challenge horloge onder 150 euro

Seiko 5 SNXS77

• Blauwe sunburst wijzerplaat
  • 37mm diameter behuizing
  • Draagt comfortabel

3 likes

Casio CA-53W

• Jeugdsentiment
• Marty McFly
• Walter White

En je houd nog 120,- over (Dat is toch ook wat waard in deze tijd).

5 likes

Kon je met dit horloge de tv bedienen? Ik heb nog een vage herinnering van de aula.

Mooi om te zien.

2 likes

Blijft een heel leuke automaat voor weinig.

1 like

Nee, dat was een ander model. Wel van Casio en uit hetzelfde tijdperk.
Heb ik inderdaad ook nog leuke herinneringen aan, uit een vervlogen tijdperk dat jeugd zich nog bezig hield met kattenkwaad ipv drillrap…

1 like

Oris Big Crown on a budget: Citizen BM7480 / BM7483. V.a €159,- maar her en der voor iets minder te vinden.

6 likes
  • Klassieke look
  • eco-drive uurwerk
  • gangbare maat
1 like

Dit is volgens mij een heel topic voor de afstandsbediening.

1 like

Voor slechts 110,= inclusief verzendkosten op Mp

5 likes

Timex Expedition, 100m WR met wchroefkroon en saffier

6 likes

Flieger-ish voor 6 tientjes bij ome Ali met een Miyota automaat erin. Vraag me niet hoe:

4 likes

Ook nog de solar voor dat geld! Hoe draagt het? Aanrader?

Ik moest gelijk aan Cooper denken. Britse microbrand met verschillende modellen geïnspireerd op issued militaire horloges. De goedkopere zijn gemaakt in Azië, maar er zijn inmiddels ook Swiss Made modellen.

Deze 100m wr field watch kostte me vorig jaar €60. Volgens mij kosten ze nu iets van €75. Zie voor meer informatie ook mijn NA topic.

4 likes

https://www.siebeljuweliers.nl/citizen-stalen-herenhorloge-bm7480-81e-staal-zilver#
Past nu mooi binnen het topic :+1:t2:

2 likes

Grappig dat je deze link deelt, ik heb afgelopen week exact dit horloge besteld bij deze aanbieder. :wink:

1 like

Mooie aanbieding van een gaaf horloge.

2 likes

Leuk horloge! €139,- is wel een hele mooie aanbieding.

1 like

Ja, normaal kost ie stuk meer. Momenteel één van mijn meest gedragen horloges gewoon omdat je er niks aan moet doen. Pakken, omdoen en gaan :+1:t2::blush:

1 like

Hij staat op veel plaatsen voor veel duurder. Een zwarte staat er nog binnen budget.

Valt erg lekker om de pols (wel 41mm), dikke aanrader voor de prijs.

1 like