Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Heb intussen een mail met pdf met plaatjes en prijzen wat er mogelijk is aan extra’s.

Salmon dail kan bijv ook nog :slight_smile:

Extra gravering aka t plaatje van gisteren kost €1500 extra

1 like

Dit is schitterend ja. Fraaie afwerking. Maar wel gebaseerd op Unitas kalibers. Kan ook bijna niet anders voor het geld.

1 like

Sterker nog, je hoeft de band er niet af te halen om de bund plak te verwijderen. Dat hebben ze slim gedaan:

Als ik de video correct interpreteer, en deze Fransman niet zojuist een band vernaggeld heeft.

Maar voor onder de 1800 ballen een handwinder met 100m WR, 13,3mm dik, 49mm lug to lug, een heruitgave van de Bundeswehr/Steve McQueen chronograaf met een handwind-uurwerk
 Tja. En dan dat gebolde AR coated saffier, ik ben bekeerd.

2 likes

Of met hetzelfde micro rotor uurwerk als in jouw Hermes. Dan wordt ‘ie 38mm.

3 likes

Aan de verdere specificaties zal het niet liggen nee :slightly_smiling_face:

1 like

16 likes

Check jouw Whatsapp kerel.
Heb jouw stairway to heaven door open gezet

Ich hĂ€tte sagen sollen: die TĂŒr die zu den Himmel leitet

1 like

Ah ja. Dat is interessant.

Edit: ik dacht al dat ik dit had gelezen ergens en nu zie ik het ja. Als je het Vaucher 5401 kaliber kiest, is de enige bewerking door Laine zelf de rotor. Rest is dan stock. Wel erg mooi afgewerkt en stukje fraaier dan in mijn HermĂšs.

9 likes

Heel erg mooi dit in 38mm inderdaad.

DĂ© nieuwe Zenith :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Grappig hoe standvastig jij weer bent :joy:

:joy:

Glazen bol :point_up_2: Al was het maar 4 maanden.

8 likes

Ik moet ook maar eens aan de Zenith :slightly_smiling_face::gun:

1 like

Die nieuwe is echt :dizzy_face: :drooling_face:

Ik dacht dat die Shadow de leukste was maar dit is nog van een andere planeet imo.

Die wilde ik echt net plaatsen. Best aardig gelukt.

5 likes

Tsja.

Toch maar alweer deze. Zalmroze dit keer met bloempatroon gravering. Ik vind m lekker al snap ik dat t niet ieders cup of tea is.

5 likes

Mijn hemel ja, de witte

Grote boos
 Uitverkocht :sob:

19 likes

Wijzerplaat is mooi maar de afwerking laat heel veel te wensen over.
Kast, band en vooral de sluiting zijn sub-par volgens verschillende reviews. Ander groot bezwaar is de afwezigheid van micro adjustsments op de sluiting.

Ziet ie er leuk uit?? Heeft hij een leuke legacy ??? Allebeide ja, maar voor dat geld
 i do not know

1 like

Welke reviews? Ding is splinternieuw en vandaag voorgesteld.