Wat heb jij gepast? (Deel 1)

De combinatie van deze hoogte en gewicht klinkt inderdaad niet hee prettig… Klinkt ook alsof de keuze voor de Seaq al gemaakt is :wink:

1 like

Mooi hoor. Waren het dan de diamanten die het zwaarder maakten?

Ik heb de groene variant ook jaren geleden gepast en t zal wel aan t licht gelegen hebben daar maar ik vond de wijzerplaat nogal ‘legergroen’ ogen en da’s niet mijn ding. Hier ziet die er heel anders uit

Ja, als je dan toch bij :ram: & :lemon: bent, kun je net zo goed een paar dingen passen.

Deze wilde ik sowieso even rustig bekijken.

Een mooie blauwe Aquaracer 42mm.

En deze 40mm, in titanium.

En als wildcard, dan ook nog maar even…

Maar ik kwam natuurlijk om m’n NA op te halen. Dus deze ging uiteindelijk mee.

Super blij mee! :partying_face:

33 likes

Gefeliciteerd met he NA

1 like

Allemaal mooi maar de mooiste heb je mee naar huis genomen! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Dank, mannen! :+1:

:pray: :beers:

1 like

Heel vet! Van harte gefeliciteerd! :partying_face::partying_face:

1 like

Als je bij de AD langsgaat om de oude Omega van je vader (rip) terug leven in te blazen en hij “toevallig” ook GS Mastershop is. Het merk dat nu al ff op jouw radar staat…weet niet welke ik nu de mooiste vind. Ze hebben allemaal iets. Zo mooi.

Shunbun

Snowflake

Taisetsu

Alle 3 op een rij

1 ding is wel zeker. Als er ooit een GS komt, zal het een spring drive zijn. Zo hypnotiserend om live te zien.

11 likes

Heel vet! Gefeliciteerd! De mooiste van het stel.

1 like

Dank jullie wel! :blush: :beers:

1 like

Heel gaaf, ik geniet regelmatig van mijn versie met de zware wijzerplaat. Veel plezier er mee, ik kijk uit naar de foto’s!

1 like

Vandaag weer wat gepast, voornamelijk om te kijken of de Explorer 36 terecht bovenaan de wishlist staat momenteel.

De Black Bay Chrono is aan de dikke kant en de Black Bay 41 lijkt te veel op m’n SPB143 die ik voorlopig niet weg wil doen, dus die gaan het niet worden.

De Speedy is vet maar toch een tikkie te groot. Dan was het formaat van de FOIS beter of van die Kaliber 321 :drooling_face:

Ook nog even een Railmaster en Seasmaster om gehad.

Toen ook maar eens de Explorer 40 gepast en nu 't dilemma; ga ik voor de classic 36 of de meer sportieve 40, want qua formaat kan ik ze beide wel hebben. Vooralsnog neig ik naar de 36, maar ik ga over een tijdje nog maar eens een keer passen.

Explorer 36 die ik vorige keer om had:

Samenvatting

Twee crappy mirror shots ter vergelijk:

Samenvatting

10 likes

De 40mm is werkelijk iets van 38, nogwat mm. Deze kan jij zeker prima hebben! Normaal gezien ben ik van de classics, maar gezien jouw flinke pols zou ik zeggen: de 40!

3 likes

Je kunt de Tudors makkelijk hebben, dus de Explorer in 40mm lijkt mij de betere keuze

1 like

Dit staat heel goed, moet echt niet kleiner.

1 like

Weet niet of je de “Speedy” dan niet lekker vindt dragen maar hij misstaat absoluut niet op je pols vind ik. Deze is standaard natuurlijk wat groter, anders is het geen echte moonwatch. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ben er zelf wel van dat een horloge gezien mag worden dus voor mij zou het de 40mm zijn.

2 likes

Dit snoepje afgelopen week gepast! Zo indrukwekkend! Was diep onder de indruk. Deze steeg snel een paar plekken op de verlanglijst.

6 likes

4 likes

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Wat heb jij gepast? (Deel 2).