Wat te doen met deze 'oorlogs-Rolex'?

@SwedishChef

Tsja. Het is een bedrijf dat uiteindelijk zelf met het verhaal ook wel naar buiten gaat komen.

Zoals je leest heeft splinter blijkbaar moeite om koen een bericht te sturen en geeft koen aan dat die niks ontvangt. Voor de rest is het aan koen om wel of niet verder te praten met splinter (die blijkbaar familie is van de oud-eigenaar van het horloge).

1 like

En dit is pas het begin van het weekend!
Beloofd weer een mooi weekend te worden.

3 likes

Ja ik ben een broer van hem .!dit is een verdrietige situatie en hierin zou Koen iets heel goeds in kunnen betekenen . Ik heb wel PB gedaan hoop dat Koen contact legt om het even netjes te bespreken verder . Want dat verhaal is privé daar komen problemen van . Er stond toch stukje terug dat het naar de familie terug moet daar kan Koen voor zorgen Door het weer aan ons terug te verkopen . Dan is het op zijn plaats hij mag niet zonder toestemming zonder auteurs rechten een verhaal over iemand schrijven . Dat zou onze broer niet gewild hebben .!

Dit is niet zomaar Siedo

En privacy is ook niet zomaar

Hoe weet je zo zeker dat dit horloge van je broer is ?

Wie heeft het klokje verkocht van de familie?

Eerst was je de vrouw van 1 van de broers, dan ben je het broertje zelf, dan weer de dochter die het heeft gespot.

Anyway waarschijnlijk kun je het klokje terugkopen maar het is al gerestaureerd dus wat je broer erop heeft bekrast is niet meer terug te zien. En het gaat geen koopje worden.

Ik snap hem geloof ik niet meer helemaal…

Zo bedoel ik het niet van dat deskundig hoor .! Geloof zeker dat Koen deskundig is . Bedoel het helemaal niet negatief . :smirk:

1 like

Zal ik zijn rijbewijs nr in toetsen ik heb namelijk zijn rijbewijs hier in mijn portemonnee . Met foto en al
Nou er staat dat hij zo gelaten word dus denken en hoop niet dat dat weg is gepoetst

@Splinter lijkt te suggereren dat @Koen niet netjes zou handelen. Ik zie daar weinig aanleiding toe.
Ook het schrijven van een verhaal mag in beginsel gewoon, althans heeft dat niets met auteursrechten te maken. Auteursrechten is als je iets doet met teksten van een ander. Daarvan is hier geen sprake.
Daarnaast lijkt Splinter te dreigen met het er op zetten van deskundige mensen en dat er problemen van komen.

Ik snap de emotie maar het is volgens mij niet handig om iemand eerst een knietje te geven en daarna om (onverplichte) hulp te vragen.

Ik heb @Koen vorig weekend een colaatje light gesproken en het lijkt mij een uiterst correcte en aardige jongeman. Geen enkele reden om te twijfelen aan de integriteit van deze op het eerste oog zelfs een beetje conservatieve jongeling.
(hoewel ik wel een schalkse knipoog naar Roos voorbij zag komen).

Kortom, dit verhaal zal vast volgens de hier geldende normen en waarden worden opgelost. Heb enig geduld en vertrouwen heer Splinter. Het gaat om uw broer en zijn belangen. Vooralsnog geen enkele reden om aan te nemen dat deze belangen zouden worden geschaad.

5 likes

Maar wie heeft het van de familie verkocht?

Eerdere bericht is verwijderd, maar dacht iets te lezen iets over andere broer en verpatsen. vreemd verhaal hoe dan ook.

Sowieso als de eigenaar een familielid was die er eerlijk aan is gekomen, En de Rolex daarna verkocht heeft, Lijkt Splinter me geen poot om op te staan hebben, Hoe verdrietig het ook is.

@Splinter je lijkt gelijk met de aanval te beginnen. Volgens mij is dat nooit de beste weg. Zeker niet als je iets bij iemand voor elkaar wil krijgen.

Verloren zaak dan, en om Koen ermee te bejegenen is ook niet netjes. Hij doet gewoon taken voor particulieren of bedrijven, de volgende keer zal hij niet zo snel iets posten.

@Logie :innocent:

2 likes

TNX!
Ik ga me even inlezen.

@HanDavinci @anon50762135EV @25tien lezen jullie even mee

4 likes

Oke. Ik vind het een vreemd verhaal wat van toevalligheden aan elkaar hangt.
@bos roep ff als mensen echt boos op elkaar beginnen te worden.

Toedels

4 likes

Niet echt,want het is overgenomen uit een openbaar overlijdensbericht en niet zelf geschreven.[quote=“Splinter, post:87, topic:98545”]
hij mag niet zonder toestemming zonder auteurs rechten een verhaal over iemand schrijven
[/quote]

Dat is hier niet van toepassing[quote=“Splinter, post:87, topic:98545”]
hierin zou Koen iets heel goeds in kunnen betekenen
[/quote]

Hetgeen Koen hierin kan betekenen is dat hij het horloge voor de juiste prijs aan jou verkoopt.
Koen staat daarbij ten allen tijde vrij het horloge aan een hogere bieder te verkopen.

2 likes

Goedenmiddag beste forumleden,

Inmiddels heb ik met de eigenaar van het horloge gesproken. Deze weet nog niet of hij op het verzoek van de vermeende familie in wil gaan, maar gaat hierover nadenken. Ik zal de contactgegevens van de vermeende familie doorgeven aan de eigenaar van het horloge, maar het staat de eigenaar uiteraard vrij om hierop in te gaan of niet. Verder kan ik niet veel voor de familie doen, aangezien ik zelf niet de eigenaar ben, hoe verdrietig het ook is…

Met vriendelijke groet,
Koen

25 likes