Wat vinden jullie? Omega Speedmaster of Tudor?

Ik denk dat jij Maurice Lacroix en Tag te hoog hebt zitten. Daarbij kijken wij misschien wel naar hele andere punten om de ‘kwaliteit’ te beoordelen. Desalniettemin gun ik jou het geluksgevoel dat je krijgt als je jouw Tag of ML draagt.

:poop:

4 likes

Hij is wel vaker niet te spreken over Rolex.

Behalve de premium op z’n Grape OP die vond hij tof !

2 likes

Vormgeving, de robuuste vorm, topkwaliteit en een echt ‘eigen smoel’, zeer onderscheidend zonder dat het een afgeleide is van een ander model imho

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Maarre Primair voor jou Rolex en secondair Tudor dus :wink:

Oh ja, deze ‘GMT’ koop ik er bij… :sunglasses:

3 likes

Gaan we het nu over mij hebben? Haha, ik vind alles prima joh. Ik heb de tijd van ‘primair’ en ‘secundair’ al lang achter me gelaten. Ik draag nu gewoon wat ik leuk vind. Geeft rust, je niet willen meten met de standaard van een ander. :sunglasses:

Heb je mijn laatste aanwinst al gezien?
Een heuse quartz shitter, zoals @RLC dat altijd zegt. Klikkerdeklik …

Sorry @Guapo, jouw topic! :beers:

3 likes

Van de stel zou ik zeggen de Speedmaster! De Pelagos niet geprobeerd, maar qua verhoudingen vind ik de kast en dial van de Speedmaster om de pols spannender dan de BB GMT. Bovendien is de Speedy IMO een ergere bandenslet dan de BB GMT :slight_smile:

Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt, maar een nadeel van de Speedmaster is dat ik die elke dag/om de dag op moet winden. Heeft wel zijn charmes, maar soms had ik gewild dat het een automaat was…

Succes met het kiezen!

1 like

Vergeet niet de premium op de explorer en de 2 DJ’s :wink:
Maar ff serieus, we zijn het toch wel eens dat Rolex niet de kwaliteit biedt die de prijs rechtvaardigt?

Heb jij een recente ML of TH?

1 like

Goeie grap :rofl:

1 like

Ik vindt de prijs kwaliteit helemaal prima van Rolex.

We kunnen alles onder de loep leggen en constateren dat het de prijs niet waard is.

Elk horloge duurder dan €15 is al te duur aangezien we een iphone in onze zak hebben.

Zo dan zou ik eens snel om je heen kijken naar wat andere merken :wink:

Is dit geen mooie deal?

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tudor-black-bay-gmt/

4 likes

Meh, vindt deze gouden knaller dikke prima.

Top horloge! Maar zeg dan verder niks … wijsheid komt met de jaren😘

2 likes

Wel bijzonder dat ik ik hetzelfde topic wordt beticht van ‘groene oogkleppen’ en anderzijds dat ‘ik niet te spreken ben over Rolex’. Rolex is top, geweldige horloges maar duur, te duur voor wat je ervoor krijgt…mag ik toch zeggen? … Vrijheid van meningsuiting :love_you_gesture:

3 likes

Nee tuurlijk mag je dat zeggen!!

Maar heb was gewoon iets wat mij opviel :stuck_out_tongue:

1 like

unnamed

Sorry, kon het niet laten! :sunglasses:

2 likes

Neem ze dan Bi den, ipv alleen de Speedmaster

2 likes

Mwoah, zou net zo goed een Steinhart kunnen wezen :smirk:

1 like

Ik dacht eigenlijk dat ik er wel uit was; het zou een Speedmaster met hesalite en gesloten achterkant worden. Dicht bij de oorspronkelijke versie dus. Echt een prachtige klassieker! En alhoewel fors qua formaat paste die wel prima om mn pols (17,5).

Bij de zoektocht naar een goede deal liep ik echter ook nog tegen een Monaco aan. Heel mooi ook! Gelukkig is is ie te groot voor me…

1 like