Gewoon eentje met ‘de kop er af’ op het forum bemachtigen, zou ik je adviseren…
Helaas zitten er dan meestal wel krasjes op en niet meer nieuw, scheelt 300 euro misschien
Pff gaat met de dag, twee dagen terug nog de eerdergenoemde prijs.
Als klokken uit produktie zijn/gaan speelt Magi hier ook blijkbaar handig op in.
Sorry man, sluit wel naadloos aan op andere discussie’s hier op het forum over vraag en aanbod.
Wist niet dat deze uit productie was gehaald? Komt er dan een vervanger voor?
Dat blijkt wel uit de prijs voor de zwarte Samurai. Die staat al lang te koop en eerst voor 950. En hij zal er nog jaren opstaan lol.
Wel positieve ervaringen overigens verder. Mijn oranje Sumo gekocht bij Magi
Volgens mij wel, correct me if I’am wrong.
Sumo is ook een optie en een stukje vriendelijker geprijsd maar valt deze niet erg groot ook mede door de lange lug to lug afstand?
Hij is behoorlijk ja, maar ondanks mijn vrij normale pols vind ik het nog wel te doen die 50-51mm of zo😉
Heb zelf een polsomtrek van 17,5cm normaal?
Yep, prima te doen hoor. Maar denk dat het per persoon verschilt. Zou hem in ieder geval even proberen ipv direct te kopen
Ik heb nog geen keuze gemaakt. Ik vind de mm300 nog steeds erg gaaf, maar de prijs stijgt behoorlijk. Ik wist ook niet dat deze uit productie gehaald. Komt er een vervanger? Iemand info?
Ik zie als alternatief zeker de nieuwe Sumo met prospex logo. SBDC031
De vervanger is er al : SBDX017 … 1875 euro bij Magi (SoloJapan)
Ik vind bezel, band en glas niet toereikend voor de prijsklasse.
Aan de nieuwe sumo is niet veel anders, behalve het X logo en de Lume. Jaa de MM zijn erg prijzig daarom nijg ik zelf ook eerder naar een Sumo
Ja da’s de betere deal. Gewoon lekker die van John kopen, endmill band er op, eventueel saffier…
John heet Jo op het forum:
Ik hem m ook (2 keer) gehad, en ik kan me voor 100% bij Monaco aansluiten!
Met andere woorden het horloge is het geld eigenlijk niet waard