Wat zijn HF 'must reads', epische topics en bijdragen?

Ligt er ook wel aan wat je interesse is. Sommige NA topics zijn heel mooi geschreven maar ja, de zoveelste Rolex Submariner laat mij de broek niet bollen. Kortom: het ligt aan je interessegebied. Ik vind de topics van @Lexaf en @wbcoupe erg leuk om te lezen, daar komt een stuk techniek aan te pas en bij Lex een groot interessegebied gekoppeld aan een flink stuk achtergrond.

Inderdaad, de topics van @Fate_Amenable_To_Change vind ik ook prettig om te lezen. Voetnootje gejat van Wim Kieft: ‘Die moet wel oppassen dat hij niet teveel in zichzelf gaat geloven’. Tot nu toe erg leuk leesvoer dus.

Dan vind ik persoonlijk ook de topics in het onderdeel ‘wat is dit voor horloge, wat is het waard, waar komt het vandaan’ erg vermakelijk. Vooral ook omdat daar de echte kenners vaak voor de dag komen. Die zien dus aan een haakje en aan een oogje of aan een dingetje dat een horloge geen echte Cartier, Rolex of Omega is. En dan vooral in het vintage spul wat een enorm mijnenveld is. Daar kun je ook wel een dagje in rondsnorren!

5 likes

De echt “epische” topics zijn die, die na het uit de hand lopen, door de moderatoren zijn verwijderd :wink:

6 likes

Die van @brodie

11 likes

En die van @Chillekasper natuurlijk. :ok_hand:

1 like

My man :ok_hand:

Naast de topics van Fate en Zulu moet ik met dit soort vragen ook wel denken aan deze:

5 likes

Als je het doet moet je het goed doen hè?! :sweat_smile:

Een memorabele ervaring!

4 likes

De écht goede topics worden binnen mum van tijd dicht gevlagd…

8 likes

U begrijpt het!
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Hendrik, prominent vlaggendrager :innocent:

5 likes

:joy:

Als draadvonken je ding is, dan topics van dhr. Kabaalstra. Als je niet weet wat dat is, dan zijn de topics van eveneens dhr. Kabaalstra zeer nuttig.

10 likes

Wat leuk dat je ons aanhaalt. Dankjewel. :blush:

Verder @Sprezzatura; Het is lastig om je goed te helpen, er is zoveel leuks op dit forum gaande. Heb je onderwerpen waar je graag meer van wilt weten of waar je lol uithaalt?

Er zijn namelijk heel wat topics gemaakt over hoe iets te zelf te maken, of nieuwe aanwinsten die gekocht en doorverkocht zijn en diverse andere onderwerpen.

1 like

En heel veel over horloges ook nog👍

3 likes

Hebben we het over horloges hier? Daar merk ik af en toe weinig van :rofl: :smiley: :wink:

3 likes

Het HanDavinci gehalte in de toptopics is (terecht) heel hoog, ik moest meteen denken aan de supermarktavonturen in:

HanDavinci’s “faux patina” SKX009J,

Maar beleef erg veel plezier ook aan:

5 likes

Altijd leuk om te volgen Het Grote incoming topic. inmiddels al weer bij Deel 6.

3 likes

Ik vond dit topic van jouw hand geweldig.

2 likes

Ja maar…

:sweat_smile:

:kissing_heart:

2 likes

als ze beginnen met “even een muziekje voor de sfeer” klik ik het topic gelijk weer weg.

3 likes

Een mooi voorbeeld van een mooi topic…

5 likes