Het was weer een mooie rustige podcast met een paar mooie stellingen.
zelf hou ik wel van -de juiste- patina, en ben ik eigenlijk geen liefhebber van faux patina. Ware het niet dat tudor dat wonderbaarlijk goed doet.
Mooie patina is als de dial bijvoorbeeld egaal verkleurd is (tropical) en wanneer indexen egaal verkleurd zijn. Dat is toch iets wat faux niet kan evenaren. Maar goed, dat verklaart natuurlijk ook de enorme prijzen die er voor de juiste patina betaald wordt.
Ze hebben bij longines een oude military gevonden, met vochtschade op de dial. Gewoon schimmel waarschijnlijk en besluiten om dat exact zo na te maken. Ja doei. Dan ben je mij kwijt
Ongelofelijk wie dat heeft verzonnen
Creatief failliet.
De zeurpiet over het geluid van de vorige aflevering meldt zich nog even
Ik weet niet of er iets aan gedaan is maar voor mij was het geluid deze aflevering echt een stuk beter! Geen lage tonen, heb in de auto alle stemmen goed kunnen horen zonder het volume hoger te zetten
Nu wel verder geluisterd. Ik ken die Citizen Wind Surfer verder niet, qua werking, maar de count down op mijn Casio Surfing Timer werkt naast de visuele countdown ook met piepjes. Dus je hoort het aftellen.
Op een oud windsurfforum uit 2003 heeft iemand het gelukkig uitgeschreven:
De Casio countdown timer geeft signalen op de volgende tijdstippen aftellend vanaf 5 minuten :
4 min
3 min
2 min
1 min
50 sec
40 sec
30 sec
20 sec
10 sec
5
4
3
2
1
0 (lang signaal)
De timer is in te stellen van 1 tot 60 minuten
Spannender werd het niet.
Nogmaals ik heb uiteindelijk nooit wedstrijden gesurft, maar dit wel vaak geoefend.
Goed geluid, leuke stellingen, vrienden met een gedeelde passie. Al bleef het in deze aflevering aangekondigde vuurwerk wel wat uit, toch iets meer eensgezindheid ten aanzien van de stellingen dan vooraf verwacht?
Leuke podcast heren! Goede dynamiek, luistert goed weg. Erg fijn dat jullie de podcast ook niet doorspekken met allemaal onnodige Engelse hype termen .
Ja, ik heb ook nog een Seiko Solar Tuna, die op papier nog wat groter is. Maar deze draagt zeker kleiner dan twee bovenstaande, door het ontbreken van lugs.
De laatste uitzending luisterde weer heerlijk weg. Discussie was wat tam, maar wel goed volgbaar en helder. Jullie zaten ook op één lijn, dat helpt ook.
Ik was het ook grotendeels met jullie eens. Op het gouden stukje na. DD op leer is leuk voor even, volgens mij is die bewuste (6 digit) referentie ook niet te dragen met een bracelet, pinholes zitten anders. Ik laat me trouwens graag corrigeren als ik het mis heb.
Vind de inhoudelijke to the point podcasts erg fijn. Hou dit vast!