wat had je willen dragen vandaag….. maar heb je ze in tussentijd al?

Van mij mag nette, gedragen staat ook. Zolang maar niet rond gepolijst. Die ene die op c24 voorbij kwam laatst bijvoorbeeld. Krasje en putje hier en daar, kast verder wel scherp, geen probleem. Wat onder het glas zit moet er wel 90/100 of beter uit zien dan.

Goudkleur is helaas een nee voor mij.

:wink:

1 like

Ok… gelijk maar gedaan en besteld hahaha. Even overlegd en het wordt een Sinterklaascadeautje. Officieel dus al wel gekocht, maar mag hem nog niet dragen…:see_no_evil:

3 likes

:+1:
good for you

1 like

:grinning:

8 likes

4 likes

Ja, ik zie dit topic meer in de sfeer van: ‘wat zou je nu op dit moment een keer leuk vinden om te dragen, maar niet per se ook nu kopen’. Dat gezegd hebbende, heb ik volgens mij altijd alleen maar horloges gepost die ik ook eventueel wel echt zou willen hebben en (dus) niet van die gouden, diamantingezette profvoetballer/drugsdealerhorloges. :stuck_out_tongue_winking_eye:
O.k., hier zit dan wel een beetje goud aan. :grin:
TAG Heuer 1000 Professional Diver 980.029N *Vintage* - Inventory 5550 -  DelrayWatch.com

2 likes

Dit is een horloge wat ik heel graag zou willen hebben maar toch nooit zal kopen.

4 likes

Niet alleen blauw, maar een redelijk specifiek blauw bovendien

1 like

10 likes

7 likes

5 likes

Gepost, en intussen in de collectie
image
image

image

Gepost, gehad, verkocht
image

8 likes

ook ik had er eentje gepost en ook deze zit nu in de collectie :+1: :blush:

9 likes

De SJE093

Ik kwam er te laat achter dat deze gereleased was. Dus misgegrepen. Dankzij een forumlid zo goed als nieuw en zo goed als compleet in de stickers over kunnen nemen. Vervolgens kwamen er nog twee te koop op het forum. :sweat_smile:
Maar erg blij met dit exemplaar.

8 likes

De Speedmaster 1861, al een keer gehad en weggedaan. Wil ik wel weer dragen af en toe, maar nog niet gekocht.

De Seamaster heb ik al heel vaak weer willen dragen en inmiddels aangeschaft in het zwart.

5 likes

Na wat snoeiwerk in de collectie

3 likes

Ik kreeg een notificatie

9 likes

mooi binnenkomer :heart_eyes:
altijd leuk mooie horloges te zien in “wat had je willen dragen vandaag” en ze dan ook daadwerkelijk te “vangen” :+1:

4 likes

6 likes

deze wilde ik ook…
en intussen …:grinning: :+1:

2 likes