Duidelijk, maar een nieuw lid kan wel reageren op een Rolex van 10+K maar geen oproep doen voor een oud horlogebandje dat is een beetje wat ik ermee bedoel.
Maar nogmaals er is anders besloten en ik blijf vooral informatie en kennis van anderen opnemen.
Dat jij geen tl3 bent
Volgens mij veel actiever dan ik ben…
De term “verkoopgunsten” lijkt mij passender dan de versie met rechten. We zijn geen betalende leden tenslotte.
Waarschijnlijk ben je ook liever tegen de MODs
Ok dan.
Ik wacht geduldig “een klein jaartje” tot ik mijn niche seiko kan verkopen aan gelijkgestemde zielen zodat ik er geen honderden euro’s op moet verliezen. Ik erken dat dit geen verkoopsforum is omdat dat in strijd is met de wenschen der eigenaars.
Dit gezegd zijnde: welk doel je ook wil bereiken met de aanpassing van de voorwaarden, je streeft het voorbij door mensen een jaar lang de toegang te ontzeggen tot “te koop”, “gezocht” en de mogelijkheid tot verbeteren van fouten in posts (vooral dit laatste)
Verder wordt er mysterieus gedaan over de voorwaarden om te stijgen in TL. Dit om exploits te voorkomen. Als je nu eens in de plaats transparante voorwaarden stelt die bovendien positief zijn voor het forum, dan zou je neofieten kunnen aanmoedigen. Make HF.nl great again etc.
Als ik advocaat van de duivel speel: zet anders heel het verkoopstopic verborgen voor TL1, zoals Off-topic. Tenslotte kan je ook mensen oplichten door een horloge aan te kopen via PM.
Dat is eigenlijk alleen TL4.
Toch best duidelijk?
Uitstekend idee. Scheelt een hoop eendagsvliegen hier
Klopt. Bedankt voor de opheldering.
Het blijft globaal, maar het volstaat in zekere zin.
Het feit dat deze post van FEB 2021 is en @Meistersinger nu TL-3 is geeft hoop.
Tenzij in de tussentijd de voorwaarden zijn aangepast …
Dat is door zekere leden volgens mij wel het geval.
Door of voor?
Door sommigen leden in het verleden, voor sommige anderen in de toekomst.
zie je hem gaan?
Ik zet meestal mijn Te koop ook op Marktplaats voor een wat hogere prijs dan hier. Is toch al meerdere keren gebeurd dat de MP verkoop vlotter ging dan hier. En zelfs ook aan leuke kopers
Ik heb ook goede ervaringen met MP, maar de ontmoetingen die in via aankoop via HF heb gedaan waren leuker .
Het is trouwens ook niet alleen voor de verkoop, maar je hebt ook TL-2 nodig als je iets wilt posten in ‘‘te koop gevraagd’’.
Anyway - wil geen beerput openen. Heb genoeg threads gezien over dit topic. Ik doe gewoon gezellig mee en wacht TL-2 wel af
“de dag die je wist dat ging komen”,
Heb je ffe geliked.
Scheelt misschien ook weer.
En nog een like. Volhouden, he?
Dit is ook hoe ik er over denk, komt vanzelf wel een keertje.
Wat een liefde hier
#mademyday
Zou wat zijn…dat nu de TL-2 badge verschijnt
Here it is