Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Weten we eigenlijk of Arie zonnepanelen heeft? Dat zou natuurlijk in stroomprijs schelen maar aan de andere kant moet dan de afschrijving van de panelen ook in de kostprijs meegenomen worden?

3 likes

Ik verwacht hoe dan ook een duurzaamheidsparagraaf in de jaarstukken van Dumet en een toelichting daarop tijdens de AVA.

7 likes

Haha. Was niet persoonlijk naar jou toe natuurlijk. :+1:t2:

Maar druk maken de prijs om vervolgens zelf te handelen is van laag niveau…

1 like

Veel Kapiteins op dit schip weer :laughing:

Onderschat het verschil tussen titanium en aluminium niet.
Bewerkingstijd zijn de grootste kosten.
Een geinig tooltje van 10 a 15EU is gemaakt van kauwgom legering alu met bijbehorende ruk toleranties.

Top kwaliteit van titanium dat gaat een leven mee, 45 a 50EU lijkt fair.
Een leren bandje van 150 a 200EU is binnen een paar jaar versleten, dat betalen we ook graag.

Keep up the good work Jan.

13 likes

8 likes

Je zal best gelijk hebben ik heb helemaal geen zicht op wat zoiets aan productiekosten zou doen. Alleen ga je met een dergelijke prijsstelling genoeg afnemers vinden voor een hebbedingetje?

1 like

Wel als het te verantwoorden is, of in ieder geval het idee is dat het een product betreft wat dit kwalitatief verantwoord.

2 likes

Toch wel weer bijzonder hoe dit topic alle kanten op schiet. Nog voordat er ook maar één definitief tooltje af is bemoeit het halve forum zich met allerhande details en de uiteindelijke verkoopprijs. Wat begon met een mooi idee dreigt zo weer in een eindeloos moeras te verzanden, wat echt jammer zou zijn voor Jan. Ik zou zeggen: commentaar voorlopig opzouten en eerst even afwachten tot er iets gepresenteerd wordt. Kom dan nog eens terug met adviezen en commentaar.

14 likes

Zo werkt een forum niet.
Dan moet je er een topic van maken met een slotje erop en alleen schrijfrechten voor Arie.

Uiteindelijk zijn het wel de opmerkingen en adviezen die voor dit product hebben gezorgd (in uitvoering door Arie). Als het dan wat lastiger wordt omdat het over geld gaat dan moet je opzouten :sweat_smile:

7 likes

Hoe heet de beste man nu? Arie of Jan?

1 like

Jan en op het forum Arie Kabaalstra.

3 likes

De zin is wat vreemd maar ik snap de strekking. Dankjewel.

4 likes

Iets met forum. En enthousiasme. En betrokkenheid. Interesse. Topic staat steeds bovenaan. Paarhonderd hf-leden die het praktisch niet gemist kunnen hebben. Moeras? Jarie (jan/arie) staat lachend een paar prototypes te draaien, iedereen denkt mee, paar streepjes erbij op de doppen, iedereen nog enthousiaster.

Er zijn Jaries die het slechter treffen wanneer ze aan een nieuw idee werken :+1:t2:

10 likes

FTFY

2 likes

Ik vind het vrij ongepast om citaten aan te passen.

3 likes

Ho ho, hou mij er eens buiten. Ik zeg wel wat, maar vooral dat ze het zelf moeten bedenken. Idee van Ruud, uitwerking door Arie en als er iets komt wat ik kan kopen, dan koop ik het. Komt er niets, omdat ze het met een (prototype / een stuk voor Ruud) genoeg vinden, ook best. Ik geniet alleen maar van de prachtige uitgezette berichtjes van Arie :slight_smile:

2 likes

Daar ben je vrij in.

9 likes

Ìk denk dat een voorlopige radiostilte van Arie daarbij zou helpen :wink:

1 like

Ja sommige zijn daar heel gevoelig voor :upside_down_face:

1 like