Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

Leuk topic @Fate_Amenable_To_Change

Sinds 2016 de Explorer in bezit. Door een telefoonwissel helaas geen eigen foto:

De ZEP sinds 2018:

Deze 2 vintage horloges ook sinds 2018:

De rest is van 2019 of later :upside_down_face:

10 likes

Leuk om te zien dat je hem nog steeds in bezit heb.!
Mooi setje zo!

1 like

De kortingsprijs, uiteraard. Want de “nieuwprijs”, bijvoorbeeld bij juweliers en op schiphol, was 360-430 ballen. :slight_smile:

1 like

Ja een jaar of 5 geleden online gekocht , dat was toen wel de versie met rubber strap.

0fb1f0747c52bc53b0772325ff1ce2f0440f9935_1_375x500
Degene waar het allemaal mee begon

2 likes

Grappig, als je die quartz chrono van me uit 2005 en die andere uit 2009 even niet mee rekent, dan was mijn eerste horloge wat in mei 2015 de hobby aanwakkerde ook een Seikootje, maar dan een 5je.

Uit de tijd dat het nog OK was om klokje te zeggen. :slight_smile:

Leuk om al die verschillende redenen om horloges te houden hier voorbij te zien komen.

3 likes

Aquaracers met stalen bezels zijn leuk. Modern, maar niet makkelijk aan een tijd te knopen. Tof ding!

1 like

Ten tijde van mijn introductie-topic had ik hier 12 horloges kunnen plaatsen. Dat is nu ongeveer een jaar geleden en afgelopen jaar is mijn meest bewogen horlogejaar ooit geweest. Van de 12 zijn er namelijk nog maar 5 over, die post ik dus maar.

De 2 Orient-Stars zijn echte blijvers, de Seiko’s zie ik niet blijven.
De Orient-Stars vind ik zo leuk met de cijfers in het glas en de ‘pin’ van de wijzers dóór het glas, ik heb ze zeker meer dan 10 jaar Blijvers!

Verder zijn er dit jaar zo’n 10 gekomen en vertrokken.

Hoeveel er dit jaar gekomen zijn om te blijven kan ik nog niet zeggen, maar er zitten zeker horloges bij die ik over 2 jaar mag posten :grinning:





5 likes

Sinds 2016

Sinds 2016

Sinds 2016

Sinds 2017

Sinds 2017

Sinds 2018

9 likes

Hmmm :thinking:

2 likes

Ik wilde het net vragen. Ik heb wel eens twee paar identieke sneakers gekocht voor als één paar ervan stuk zou gaan. Maar met horloges?

2 likes

Mooi hoor die 516 :+1:

1 like

Sorry :grimacing: knippen/plakken foutje…

3 likes

Een droom die waarheid werd. Deze gaat nooit weg :sunglasses:

9 likes

Maar wat is het nou? 2017 of 2016? We moeten het weten, anders is onze zondag kapot. :sob:

1 like

Met iemand die vind dat je voor 1000 ballen naar Bali op vakantie kunt moet je geen relatie willen hebben. Hou dat horloge gewoon lekker, en laat het een herinnering zijn aan een goeie levensles. Man, ik heb 1000 ballen nodig op Bali voor die coke en die dames, de eerste nacht na aankomst.

Daar past die Dweller ook wel bij trouwens. :slight_smile:

4 likes

Was in 2005 he, toen kon je nog oneindig roepia pinnen voor 1.000 euro.

Er moet een balans zijn tussen dure horloges kopen en mooie herinneringen maken (al dan niet met gezin).

2 likes

Minstens 3 jaar?

Al mijn horloges die ik gekocht heb voor 24 oktober 2018.

Eigenlijk heb ik enkel blijvers en heb ik niets gekocht de laatste 6 jaar.
Ik bezit 3 horloges, door de val is er 1 even buiten dienst en doe ik bijn alles met de G Shock.

Oh jazeker, maar ik herinner me 2005 uitstekend, en het is niet alsof je een brood kocht voor vijf cent in die tijd.

Ik woonde toen in Zweden, dus de Euro bestond niet echt voor me, maar ik was bezig met een verhuizing naar Israël, en de dame die later de moeder van m’n kind zou worden had daar de financiën erg straf op orde. Die maalde niet om 1000 ekkies. :slight_smile:

Dus een balans: Prima. Als ze dat had gezegd over een afschrijfkanon van 15.000 euro (weet ik veel, schrijft Hublot af?) had ik het begrepen. :+1:

Daar ging iets fout met foto’s posten?

Ai.

Zelf OK?