Welk horloge (na) heb jij geparkeerd voor latuh?

Noooo :scream:

1 like

Real live ook prachtig, echt een mooi horloge.
Om mijn pols was het m gewoon niet. Helaas.

1 like

Was overtuigd om het bij een 1 horloge verzameling (114060) te houden maar inmiddels toch weer een 214270 besteld en aanbetaald…kan er 1 tot 1,5 jaar over nadenken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Interessant, dankjewel voor het delen.

1 like

Zie er maar een te vinden voor een normale prijs


Dan zou hij ook nog in de buurt moeten zijn omdat ik hem wil passen ivm de grote van het horloge en mijn polsjes, bijna mission impossible.

7 likes

Deze, het is alleen even wachten op de eigenaar. Die schijnt er nog niet vanaf te willen…

2 likes

Wut! Heb je de Seadweller weggedaan?
Explorer 1 zou ook mijn ideale one piece zijn. Maar dat hou je(ik) niet lang vol met alleen één stuk :confused:

1 like

Eerlijk gezegd geen moment spijt gehad, de 114060 draagt zoveel lekkerder…komt ook door de snelverstelling in de sluiting. De 6-digit modellen hebben nu absoluut de voorkeur…betere kwaliteit en draagcomfort :heart_eyes:

1 like

Hier werk ik rustig naar toe. Voornemen 2021. Minder NA maar wel beter.

4 likes

Tja ben nog steeds weg van de BB 36, die komt er nog wel een keertje :grin:


Maar twijfel telkens of deze wel polstijd zou krijgen naast m’n '58.

Want die gaat niet meer weg :relieved:
@Jeff gewoon eens passen, is een topper.

3 likes

Voor mij een Ebel.

3 likes

image

9 likes

Choices, choices. Ik wil al een tijd een IWC Pilot chronograph maar die zijn grijs behoorlijk gestegen in korte tijd van 4000 naar 4500, geen idee waarom dus die stel ik even uit totdat er een nieuwe generatie komt met inhouse uurwerk. Dus ik kijk nu naar een Zenith en heb daar wat verschillende keuzes.
Een Cronometro Tipo stond bovenaan maar vind ik toch misschien wat te saai. Dus nu kijk ik naar drie modellen:

Een Chronomaster 42mm blauwe dial:

Of een Pilot Chronograph van 45mm

Maar het kan ook deze worden, ook 42mm

4 likes

Zo gaaf, wil ik ook ooit hebben. Alleen weet ik niet of ik me ooit over de aanschafprijs zal kunnen heenzetten :roll_eyes:

2 likes

Eerst wachten tot ik 15kg zwaarder ben want hij valt onzettend groot om de pols

5 likes

Vandaar het rustig naar toe werken. Ik heb laatst de aanschaffen van afgelopen jaar eens opgeteld. Daar schrok ik wel van. Ga nu voor de less is more aanpak, maar gaat tegen mijn instant gratification neiging in. :grin:

1 like

Voor mij deze hamilton pan-europ… Elke keer als ik hem zie vind ik hem leuk maar weet niet hoe vaak ik 'm in praktijk nou om de pols slinger.

4 likes

Ja dat optellen heb ik ook wel eens gedaan; denk dat de aankopen van de afgelopen 3 jaar samen best wel eens duurder zouden kunnen zijn dan die Navitimer.
Alleen dat in 1 horloge stoppen in plaats van in 50 is toch een wat ander gevoel :sweat_smile:

Deze:


5 likes

Deze heb ik onbewust geparkeerd. Staat al jaren op de wishlist maar komt maar niet bovenaan:

Maar blijf m heerlijk vinden!

5 likes