Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ze zullen in praktijk waterdicht genoeg zijn met 5 atm gezien de langdurige inzet en populariteit. Om te duiken kregen ze nl. toch duikers mee :wink:

En ik twijfel toch ook een beetje over deze vs. de navigator want vorige batches van de saffier-uitvoering hadden geen AR-coating volgens diverse reviews. En plexi is wel het allermooiste om naar/ doorheen te turen.

Prijs komt vergelijkbaar met de navigator.

1 like

Op mijn verlanglijstje eigenlijk de eerste stappen in een beginnende collectie.

De Seiko Presage Zen Garden SRPC79J1

De Seiko Prospex Monster SRPE09K1

6 likes

Ligt eraan waar Tudor mee komt in september. :grin: Als het heel tof is gaat mijn BB58 direct naar het blauw.

8 likes

Die SRPE heb ik gisteren in de outlet in Roermond gezien. Erg mooi horloge en stond daar voor een leuke prijs.

4 likes

Gave Seiko zeg, in deze kleur combi :ok_hand:

1 like

Drie keer raden waar ik morgen naartoe ga😉.

6 likes

Ben ik het helemaal mee eens en als ik eerlijk ben doet de stock-foto het horloge geen eer aan.

(Deze foto trouwens ook niet)

Ben wel heel benieuwd hoe zo’n ‘new monster’ op de pols draagt

1 like

Ik ook, hopelijk ben ik nog op tijd.

1 like

Succes in ieder geval. Toch lekker zo’n korting van ruim 40%. Sowieso als je er al naar op zoek was :+1: van plezier met de jacht :wink:

1 like

Bedankt, hopelijk is de jacht succesvol, er was in ieder geval meer moois te koop. Heb ook echt de intentie om mij daar volledig te laten informeren.

Bij mij staat er, na mijn NA (a.s. vrijdag) een zwart PVD / DLC horloge op de wishlist. Weet nog niet welk merk o.i.d. :thinking:

Om er maar eens een hippe kreet in te gooien; helemaal utilytarian style :sunglasses:

zo, nu vindt mijn 7jarige dochter me vast weer cool…

1 like

Ben benieuwd naar het horloge.

De enige van wie nodig om cool door gevonden te worden😎.

1 like

Ho ho, vergeet mijn zoon niet. Pfff die begint nu met zijn 10e al te pre-puberen; alles is ‘wack’ of juist ‘ill’ :sweat_smile: papa is momenteel een ‘wacke gast’

3 likes

Mijn excuses, natuurlijk ook van de zoon. Het is een kwestie van geduld voordat de term “wack” een positieve lading krijgt😎.

Zo zeg. Zenden ze the fresh prins opnieuw uit?

2 likes

Rolex submariner

Ah joh, alles van vroeger wordt vanzelf weer cool. De naveltruitjes en wijde broeken zijn ook weer terug van weggeweest :wink: ik neem het allemaal maar met een korrel zout

2 likes

4 likes

Ik vraag me af hoe lang het duurt voor “vet”, “gaaf” en “mieters” weer “in” zijn dan. Dat ik ook over straat kan zonder me oud te voelen :grin:

1 like