Ben benieuwd. Zie de foto’s van je nieuwe aanwinst graag verschijnen!
Mocht nog iemand interesse hebben in de Seiko Prospex Monster “save the ocean”, in Roermond hebben ze er nog maar één op dit moment. Let wel, het vergrootglaasje staat iets te ver naar beneden afgesteld.
Top! Gefeliciteerd! Die SRPE heb ik echt nog over staan twijfelen. Kleur is prachtig. Was ook mooi uitgelijnd volgens mij. Heb al 2 blauwe duikers vandaar niet gedaan.
Gewoon met een brandertje eraf halen. Staat veel beter zonder dat vergrootglas.
Heeft erg veel weg van de Stowa Partitio!
Bedankt! Ik heb ook diegene uit de vitrine gekocht, die was prima. De Prospex uit het magazijn had die afwijking (hoe minimaal ook).
Bedankt voor de tip maar ik blijf er lekker van af . Zonder zou ik mooier vinden maar storen doet het me niet.
Is er bij de fashion outlet eigenlijk ook nog waterschade? Of is dat gedeelte gespaard gebleven?
Geen waterschade te bekennen, in Roermond viel het enigzins mee. Alles is toegankelijk.
Op dit moment staan deze op een gedeelde eerste plek. Wispelturig als ik ben kan dat over een maand weer anders zijn, maar wellicht later dit jaar een kleine uitbreiding van de collectie.
Erg mooi, jammer alleen van die afgehakte 3, was nog mooier geweest zonder datum!
Eens… daarom in mijn ogen beter voor je 40mm gaan.
Staat hier bovenaan om te gaan passen.
Het is inderdaad een lichtelijk geretardeerd drietje.
De keuze lijkt nu iets makkelijker geworden te zijn.
Al is 30m WR van de chronograaf ook wat jammer, maar goed, je kan niet altijd 6 gooien.
Toch wel zonde dat veel horloge
merken dit doen. IWC heeft er ook een handje van. Lijkt net alsof het dan te duur is om een andere plaat print te maken, dus dan drukken ze hem maar gewoon af en valt de helft van het getal weg.
Haal dan de 3 helemaal weg en schuif de datum iets op, maar in dit geval vind ik geen datum esthetisch wat prettiger.
Dat is wat lastig. Dan moet er een ander uurwerk in.
Niet perse; met een gemodificeerde datumschijf kun je dat in principe ook bereiken. Zenith had in de 42 mm El primero de datum ook op een grotere diameter zitten, volgens mij zonder dat daar een compleet ander uurwerk voor ontwikkeld is.
Overigens kost dat wel meer dan een standaard uurwerk natuurlijk, dus of dat binnen de prijsklasse van die Longines past is de vraag