Nee ik ook niet maar deze klopt helemaal in mijn optiek
Ik ga eens Googlen (ook naar een prijs indicatie ).
Thanks voor de info
Leijona, ergens jaren 70 schat ik zo
25 likes
Deze voor een prikkie bij onze oosterburen gekocht omdat ze kapot was.
Het was een gokje, en yes, er zat een AS2066 uurwerk in.
Ik had al het donormateriaal van mijn trio-striptease avontuur al klaar liggen ;
Clickbait?..klik,…… beet!
Tsja, wat had je anders verwacht van climholland.
Na eerdere projectjes voor anderen, had ik zin om mijn (bij @vinwat ) opgedane kennis, weer eens voor mijzelf aan te wenden.
Ik wou altijd al een vintage duiker aan mijn verzameling toevoegen, het liefst niet al te uitgesproken, bij voorkeur een zwarte wijzerplaat.
Even terug kwamen er een paar klus-horloges voorbij via @jongejan waarop ik op eentje aansloeg. Er zat een duiker tussen die ik erg mooi vond en waar ik sl…
Echter, deze Caravelle had eenvoudigere plannen. Enige wat er mis was, was een vastgelopen veerton. Bij het verwijderen ontlaadde deze. Terugmonteren en klaar, ze loopt als een zonnetje.
Een service en een beetje polijst hier en daar is wel op zijn plaats.
Daarnaast zit in de band genoeg p-almkäse (door @lassale liefkozend gelenkbutter genoemd) voor een goede brettljause.
Maar ik vind hem leuk.
24 likes
Tiens een Seiko dacht het vliegend Hert kom ik niet zo veel tegen
29 likes
Dit is weer smullen allemaal, zin in ontbijt… opeens
1 like
Candino blue sea (logo is rood ingelegd)
24 likes
Door de nieuwe release van de tudor blackbay 58 blue ga ik gewoon een echte tudor sub dragen foto’s verschijnen in de loop van de dag😎
37 mm. is groot voor zijn leeftijd
FHF 186 pré incabloc
28 likes
Ter land ter zee en aan de pols, Anfibio
21 likes
Vanne
1 juli 2020 om 08:09
2973
Een waterdicht horloge is geen overbodige luxe vandaag …
31 likes
ter land.
Ter zee.
En in de lucht
moet voor de compleetheid de date day mee nemen op de volgende vaar tocht hahaha
22 likes
WVE
1 juli 2020 om 08:20
2975
Vandaag deze in nieuwstaat verkerende Citizen uit 1969
23 likes
De eerste helft jaren zeventig plongeur.
21 likes
ter viering van de in mijn ogen iets wat teleurstellende BB58 blue hier een echte Sub😎
26 likes