Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Na een paar dagen Vostok toch weer mijn absoluut favoriete horloge weer polstijd geven tijdens een drukke week. Ik ben langzaam aan het oriënteren op een cleane dressy NA, liefst uit jaren 70/80. Iemand van jullie hier toffe ideeën voor? Ik vind de UG polerouter stijl tof, maar ik denk dat ik nog een tussenstapje ga maken. De periode 70/80 is wat ondervertegenwoordigd in mijn collectie (vind ook lang niet alles uit die periode mooi :face_with_monocle:). Anyway, dit draag ik vandaag en misschien weet jij beter dan ik wat ik morgen wil dragen :smiley:

16 likes

Hier mijn compaan van vandaag, een pontiac met (helaas) een korte P.
Wel drie sterren maar dat was bij pontiac niet perse een graad voor extra kwaliteit, dus geen bonuspunten aldaar :wink::grin:.

Waar ik wel trots op ben is de bijzondere kast.

19 likes

Grappig, zit daar ook een AR 167 in?

1 like

Misschien niet dressy genoeg of jouw stijl, maar er zijn geweldige Ricoh’s uit die tijd. Ik heb dezelfde Quest als jij en deze staat iig op mijn lijst.

1 like

Geen idee - vast wel. Vrijwel allen van dit ‘design’ Enicar day date hebben een 167 aan boord. :sunglasses:

1 like

Nog wat informatie (ook voor @pmannaert ) verbonden met misschien een teleurstellende vaststelling.
Jouw dames Nageur is niet de enige op het forum. Maar wel ouder dan de mijne.

Met een ETA 1080 binnenin

En achterop het getal 33 in een kadertje. Wat mijn stelling dat dat getal geen indicatie van het bouwjaar is bevestigt (want de 1080 is veel recenter dan 1933)

16 likes

Soms heb je een extra vinger nodig :smirk:

15 likes

En een originele gesp, da’s ook altijd leuk natuurlijk :slightly_smiling_face:

1 like

In de rij voor de bakker!
Iaxa née Rotary Aquaplunge

23 likes

Waterking it is vandaag

19 likes

34 likes

Ik ben wel benieuwd wat de waarde is van jouw en mijn horloge, heb ik namelijk geen idee van. De mijne heeft wel echt lelijke wijzers, dat had wel wat mooier en subtieler gekund.

17 likes

17 likes

Dat bandje… :grimacing: :astonished:

16 likes

Idd moet wat anders voor komen,.Heb nog meer kandidaten voor wat nieuws.

9 likes

Zie ik daar nou Sony staan??

Klopt horloge heb ik in Japan gekocht. Zou in een kleine oplage gemaakt zijn voor Sony.

1 like

16 likes