Na een paar dagen Vostok toch weer mijn absoluut favoriete horloge weer polstijd geven tijdens een drukke week. Ik ben langzaam aan het oriënteren op een cleane dressy NA, liefst uit jaren 70/80. Iemand van jullie hier toffe ideeën voor? Ik vind de UG polerouter stijl tof, maar ik denk dat ik nog een tussenstapje ga maken. De periode 70/80 is wat ondervertegenwoordigd in mijn collectie (vind ook lang niet alles uit die periode mooi ). Anyway, dit draag ik vandaag en misschien weet jij beter dan ik wat ik morgen wil dragen
Hier mijn compaan van vandaag, een pontiac met (helaas) een korte P.
Wel drie sterren maar dat was bij pontiac niet perse een graad voor extra kwaliteit, dus geen bonuspunten aldaar .
Waar ik wel trots op ben is de bijzondere kast.
Grappig, zit daar ook een AR 167 in?
Misschien niet dressy genoeg of jouw stijl, maar er zijn geweldige Ricoh’s uit die tijd. Ik heb dezelfde Quest als jij en deze staat iig op mijn lijst.
Geen idee - vast wel. Vrijwel allen van dit ‘design’ Enicar day date hebben een 167 aan boord.
Nog wat informatie (ook voor @pmannaert ) verbonden met misschien een teleurstellende vaststelling.
Jouw dames Nageur is niet de enige op het forum. Maar wel ouder dan de mijne.
Met een ETA 1080 binnenin
En achterop het getal 33 in een kadertje. Wat mijn stelling dat dat getal geen indicatie van het bouwjaar is bevestigt (want de 1080 is veel recenter dan 1933)
En een originele gesp, da’s ook altijd leuk natuurlijk
Ik ben wel benieuwd wat de waarde is van jouw en mijn horloge, heb ik namelijk geen idee van. De mijne heeft wel echt lelijke wijzers, dat had wel wat mooier en subtieler gekund.
Dat bandje…
Zie ik daar nou Sony staan??
Klopt horloge heb ik in Japan gekocht. Zou in een kleine oplage gemaakt zijn voor Sony.