Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 6)

Wat mij betreft wint bijna elk netter horloge op gods groene aarde het van een brakke duiker, dus die lat ligt niet zo hoog. :slight_smile:

1 like

en hij blijft luisteren (voor zover dat hij dat doet natuurlijk :slight_smile: )

We hebben een fris meningsverschil over de SBGX265. Die is briljant, met één van de beste kleuren blauw die ik ooit in een wijzerplaat gezien heb omdat er een zweempje paars over hangt, terwijl hij nog steeds in “makkelijk te combineren” territorium verblijft. Bovendien zijn ze erg comfortabel, de SBGX. Die gaat zeer, zeer zeker nergens heen.

De wijzerplaat van de Shunbun is fantastisch, het is puur de kastgrootte die het hem doet. Ik vind Spring Drive wel cooler dan een high beat automaat. En robuuster, wat onderhoudsbehoefte betreft. Dat gezegd, de SBGH341 is iets uitgesprokener roze, en Kirazuri is veruit m’n favoriete GS patroon.

Ik denk na. :slight_smile: De vraag is wat ik voor de Shunbun ga krijgen.

1 like

Gezien een kleine discussie in een ander topic hier maar eens battlen:

Versus:

• Squale: SuperSquale
  • Baltic: Aquascaphe mk2
0 stemmers
3 likes

Andere: Yema Superman

1 like

Optie drie… Koop die Aquastar Deepstar II die hier al tijden in het blauw staat.

Agreed.

5 likes

Mooiste day-date van het forum. :drooling_face:

1 like

Ja goed idee! :wink: :+1:

Ja, de Super Squale is zo mooi, in het echt! Esthetisch erg prettig, perfect om de pols, mooie heritage. Gemakkelijke keuze, voor mij. Maar ja, Baltic heeft veel fans, hier op HF. Dus een lichte voorsprong voor dat merk, momenteel. Ik zeg Squale, all day long!
:shark: :muscle::+1:

1 like

Ik vind die groene Aquastar model 60 eigenlijk mooier :sweat_smile:

Lateb we de winnaar van deze poll tegen de Aquastar in de ring zetten tzt!

1 like

Fate, ze zijn er gelukkig zonder dat kul verhaal verkrijgbaar, ik vond het al vreemd dat ik mijn band niet kon vinden.

Dus ook in bruin, groen en grijs. (Berlijn, Paris en Kopenhagen).

Oprecht ik ben superblij met deze band. Soepel en echt wat anders.

En de copenhagen: die heb ik.

1 like

Ik zou beiden wel lusten

4 likes

De ogen van de ZEP zijn te groot omdat ze allemaal wit zijn. 3 verschillende kleuren ogen in dit formaat past beter.
Dus de pianolak Speedmaster heeft hier mijn voorkeur.

+1 en ik blijf een probleem houden met die datumpositie.
Speedmasters vind ik nog steeds saai en cliché. Zal waarschijnlijk nooit veranderen. Je ziet ze gewoon zóóóóóóóóó veel. :roll_eyes: :yawning_face:

Ík zou dus voor deze gaan. Het merk dat symbool staat voor autosporttiming én ook nog eerder in de ruimte was dan Omega. :person_shrugging: :smile:

11 likes

:sweat_smile:

Ik blijf erbij. Hij kan net niet mee met deze 2.

1 like

Zit heel goed in elkaar en bijzonder praktisch, supermooie details, in-house uurwerk met 80 uur PR, 100m WR, fraai bol saffier, voor mij, esthetisch het meest geslaagd én het merk met de mooiste heritage. :person_shrugging: Beter wordt 't niet, imo. :blush:
Dus, let’s agree to disagree. :wink: :+1: :beers:

2 likes

Hier wel ja. Weet je dat ik in t echie er werkelijk nog nóóit eentje heb gezien? 380 duizend Rolexen, maar nog nooit een Speedmaster.
Opvallend is ook dat je ze op tv/bn-ers/etc ook amper ziet.

Ik vond er zelf niet veel aan. Tot ik er aantal paste, en dacht :no_mouth: kut. Prachtig. Echt heerlijk om de pols.
Maar gelukkig heb ik verder niks met drukke chronos, dus ook niet de behoefte om er eentje (of iets wat er op lijkt) te moeten kopen.

1 like

Ik mis de optie ‘anders’….

Blijft toch de mooiste. :sunglasses: imo.

Oh en deze. Voor een appel en ei tov de speedy.

.

10 likes

Is vooral heel leuk in het echt. Eigenlijk ergens passen.

1 like

sowieso, idd. De hele dag komen die dingen langs. Maar ook op social media, in podcasts en zeker ook op GTGs. Heel veel mensen, die iets met horloges hebben, kiezen toch altijd weer voor het meest bewandelde pad en de zekerheid van ‘erkenning’ door anderen. Het is een beetje de labrador van de horlogewereld. Iedereen vind het eigenlijk wel o.k… Dus ja, als dat is waar je voor gaat… :person_shrugging: :roll_eyes: :yawning_face:

Aantal keren een gepast en vond de achterkant eigenlijk nog het interessantst. Sorry, ik vind het gewoon een saai en cliche horloge én de Carrera zit gewoon véél mooier om mijn pols. :person_shrugging: :blush:

1 like