Kleine seconde beter in balans op de JLC en zowaar een uurwerk wat de vorm en maat van de kast heeft. Ik zeg op dit moment even JLC, al is de Patek geen straf, per se.
Ik zou de JLC wel van die Ali Milainaise af schoppen en 'm op een leren band dragen, zoals het heurt.
Geinig dat je het zegt, ik zit in de blote voetjes, de spiekerbroek, het polootje en met de Reverso om de pols wat te lanterfanten, dat ding kan prima, zowel casual als ook netter.
Het verbaast me weer helemaal niet dat juist jij dit zegt (en doet). Ik had laatst een racing chrono om naar een begrafenis. Niemand die dit óf jouw keuze íéts kan schelen en mij maakt 't al helemaal niet uit. Iedereen mag, wat mij betreft, gewoon lekker doen wat ie zelf wil.
Ik ga er maar even vanuit dat je een grapje maakt.
Dat was lastig. Hij was ( ) niet meer in staat om überhaubt ergens toestemming voor te geven, als ik deze al nodig zou hebben. Maar ik ken mijn favoriete oom, die het betrof, goed genoeg om te weten dat het hem werkelijk niets kon schelen wat voor horloge ik droeg. Maar dat hij het vooral fijn had gevonden dat ik er was en m’n gevoelens heb uitgesproken, in het bijzijn van familie en vele vrienden. Lijkt me nét ietsje belangrijker en waardevoller. Maar goed, ieder z’n ding, natuurlijk.
Hoe gaaf de techniek van de PF Tonda ook is, je ziet niet dat het een chronograaf is todat je deze functie gebruikt. En waarom dragen velen een chronograaf? Omdat ze de looks met de subdials waarderen, niet vanwege het nut van de chronograaffunctie zelf.
In deze vergelijking krijg je met de JLC veel meer te zien dan met de PF.