Zoektocht net horloge tot MAX € 700 (minder mag)

Die zijn fraai. Welk type zijn dat.

NB1060

1 like

Bij jouw budget en smaak moest ik meteen aan yema denken.

Mooi merk, hele goede kwaliteit.

Bron: yema.com

Nog 1 tip: Het valt mij op dat veel mensen aanvankelijk te grote horloges kopen. Dat staat niet zo mooi en is niet comfortabel. Zoek iets uit wat goed bij jouw polsmaat past.

10 likes

NJ0180-80X

NB6012-18L

8 likes

Misschien een leuke Timex?

3 likes

Casio Oceanus OCW-S100 kan ook binnen budget.
Het is alleen geen bandenwisselaar.

8 likes

Coole tip

2 likes

Timex Giorgio Galli S1 in 38mm en in diverse wijzerplaat kleuren. Wel automaat overigens

4 likes

Kijk ook eens bij Certina. Voor mij zijn de Caimano en DS-8 mooie opties. Met verschillende banden, kleuren vanaf 350,=

2 likes

Moonswatch Mercury met een originele Omega nato band :smiling_face_with_three_hearts:. Edit: dat kost dan 450-475

Opmerkelijk, ik zie veel mensen die er erg blij mee zijn (geen aanval, puur nieuwsgierigheid). Wat is er zo erg aan de moonswatch?

Niks behalve dat ie veel te duur is voor wat je krijgt.

Ik liet het mijn vrouw zien, die zei meteen “raar plastic ding” maar dat is het dus ook?

Meer heb je niet nodig

4 likes

Niet raar qua model want het is een aardig getrouwe kopie van de Speedmaster maar een plastic ding is het zeker wel. Alsof je een speelgoed horloge om je pols hebt.

1 like

Ook een leuk merk om eens te bekijken: Echo Neutra

2 likes

Geen klant voor een RM dan! :laughing:

1 like

Heel cool merk in deze prijsklasse. Telkens mooie en unieke horloges.

Hier moest ik ook aan denken, zeker bij quartz. Een ecodrive in titanium, niet stuk te krijgen.

2 likes

Mijn ex. De Seiko SBTM323. Solar, dus hoef je nooit meer naar om te kijken. Prachtig horloge en ruim binnen budget (incl. Import, want JDM). Zie Review

Of de bekende Seiko cocktail SRPB41J1 (automaat).

Casio T200 (ook solar)
Zie Review

Succes met de zoektocht!
Wander

4 likes

Ook net buiten budget gelukkig :pray:

1 like