Wanstaltige dingen, voor dat geld zou ik liever een lading Rolexen en AP kopen.
Een degerlijke alleskunner
Seiko en Hamilton uit jouw voorkeur lijst zijn vertegenwoordigd bij de outlet in Roermond. Dat wil zeggen op sommige modellen 30-70 procent korting op de winkel prijs en in ( ik weet dat je het nu niet wilt aanschaffen…
) deze maand vanwege de sale nog eens extra korting bovenop de al lage outlet prijs. Jouw budget gaat je dus in staat stellen voor minder geld een kostbaarder/ duurder horloge aan te schaffen. Rijd er deze maand heen om je te oriënteren op je opties, veel plezier
Mido en Frederique Constant hebben ook mooie dingen in die prijsklasse. Kijk of je FC jong gebruikt kan vinden, sowieso geen list prijs betalen.
Of een mooi huis bijvoorbeeld. Valt eigenlijk niet te verantwoorden.
Mooie link naar een ander topic
Met importkosten nog onder je budget
Gewoon leuk. Bulova heeft op het moment een sterke collectie. De jetstar met 262hz movement is er ook in verschillende kleuren, net zoals de surveyor hierboven.
Kijk hier eens naar:
*Uit een faillissement overgenomen: een spiksplinternieuwe SNJ033.
*De SNJ033 is het meest brute exemplaar in de nieuwe Solar-Tuna reeks.
*extra functies: logboek voor duiken (diepte, tijdsduur, temperatuur)
*Het uurwerk is “slim”.
*Het horloge gaat als het niet gedragen wordt in een ruststand, waardoor de batterij langer meegaat.
*Het is wel een horloge waarbij je even de gebruiksaanwijzing moet doornemen
*Hij heeft een geprogrammeerde kalender tot 2100
Enkele foto’s:
Als je op internet zoekt, is zo’n exemplaar te vinden voor rond € 550.
Succes.
In welk universum is dat “net”?
Weet je, met zulke tips begrijp ik ook waarom @Tonnieb een Samurai als “net” beschouwt.
Mocht je willen zoeken, dan denk ik dat je de Hamilton Intra-matic 38 kunt vinden tussen de 650-750 Euro, met wat mazzel.
Bulova curv?
Wat voor gelegenheden? Bijv. een Bulova Lunar Pilot zou ik namelijk niet snel bij een net hemd dragen.
Zou me trouwens ook niet vastpinnen op quartz. Sinds ik er achter ben dat het horloge uit dierenpark Amersfoort van mijn zesjarige dochter nauwkeuriger loopt dan m’n automaten ben ik ook groot quartz fan maar de keuze is niet reuze.
Er komt veel moois voorbij, Yema is een interessante maar moet je smaak zijn. Persoonlijk zou ik voor een Seiko of citizen gaan. Altijd iets naar je smaak bij en in quarts (solar) super betrouwbaar. Mijn citizen eco-drive gaat alweer 15 jaar mee en is intensief gedragen.
Ik meen gezien te hebben dat yema online nog een actie had lopen
Ik heb alleen duikers, dus ja, voor mij, ook voor net.