Dat je een Super Squale of ander klein herenduikertje nog als een soort van net ervaart, soit. Maar een überhoekige Samurai, in het rood nota bene, tja. Het is nog al een statement, ook met die knurled kroon.
Ik waardeer het erg dat ze de kast 41,7mm hebben gemaakt, en 'm ook dunner hebben gekregen, het is nu een fijn formaatje geworden, dat zeker. Cool. Afhankelijk van de kleur rood in het echie zou ik er wel eentje willen proberen, deze zomer. Versta me dus niet verkeerd, niks tegen een Samurai. Als ze de Shogun ook nog wat kleiner maken ga ik voor de bijl.
Is dit wat voor je? De Bulova Lunar Pilot. Quartz en een sapphire glaasje voor +/- 500 euro (panda variant) of zelfs minder als je voor de zwarte variant gaat. Hij is erg versatiel met banden, vind ik zelf altijd erg fijn. Daarbij komt ook nog dat hij een mooi verhaal heeft en best wel redelijke lume. Als je van chronographs houdt vind ik dit een topkeuze voor de prijs, maar luister vooral niet naar mij, ik heb immers zelf zo’n horloge.
Wel rekening houden met de maat, die is 43 mm. Dit horloge is niet perse klein te noemen als moet ik zeggen dat ik hem kleiner vind dan de dimensies doen vermoeden.
Geen idee waar je naar op zoek bent en wat er al aangeboden is maar ik zou hier eens naar kijken.
Ik heb dit ding nu al 10 maanden bijna iedere dag om en ik ben er nog steeds even fan van als toen ik hem de eerste keer om m’n pols sloeg.
Dit verslaat voor mij echt alles in de 500 piek range en ik heb er daar best wat van gehad afgelopen jaren.