Zoektocht net horloge tot MAX € 700 (minder mag)

Dat je een Super Squale of ander klein herenduikertje nog als een soort van net ervaart, soit. Maar een überhoekige Samurai, in het rood nota bene, tja. Het is nog al een statement, ook met die knurled kroon.

Ik waardeer het erg dat ze de kast 41,7mm hebben gemaakt, en 'm ook dunner hebben gekregen, het is nu een fijn formaatje geworden, dat zeker. Cool. Afhankelijk van de kleur rood in het echie zou ik er wel eentje willen proberen, deze zomer. :+1: Versta me dus niet verkeerd, niks tegen een Samurai. Als ze de Shogun ook nog wat kleiner maken ga ik voor de bijl.

€695

€549

€599

1 like

€549

€575

2 likes

€645

€575

Sorry dat het in stukken is, ik duw steeds op een verkeerd knopje met snel te zijn :sweat_smile:

€545

€575

€545

Die Baltic HMS blijft toch ook lekker he? PRX is in deze prijsrange ook een “usual suspect”

3 likes

ik heb deze nog liggen in 3 kleuren… zwart - zilver of blauw… onder de 700 :wink:

2 likes

Een van deze twee misschien?

3 likes

Wat is het modelnummer van de bovenste?

1 like

Tissot T-Classic T0356171603100 Couturier Horloge
Normaal 575 maar staat nu 519 op horloge.be :wink:

1 like

Zou handig zijn als iedereen die nu foto’s post ook het merk en model unmer erbij zet, want aan alleen foto’s hebben de meeste niks.

1 like

Je kunt een Google image search doen, en het merk staat op de wijzerplaat.

2 likes

Dit zou mijn keuze zijn voor <700 euro.

2 likes

Beste man vraagt om een net horloge voor rond zijn 50e :joy:

-Baltic HMS 003 Salmon
-Tissot Visodate
-Hamilton Jazzmaster

Zijn binnen budget topkeuzes!

2 likes

Als hij niet nieuw hoeft te zijn moet dit ook wel lukken.

3 likes

Is dit wat voor je? De Bulova Lunar Pilot. Quartz en een sapphire glaasje voor +/- 500 euro (panda variant) of zelfs minder als je voor de zwarte variant gaat. Hij is erg versatiel met banden, vind ik zelf altijd erg fijn. Daarbij komt ook nog dat hij een mooi verhaal heeft en best wel redelijke lume. Als je van chronographs houdt vind ik dit een topkeuze voor de prijs, maar luister vooral niet naar mij, ik heb immers zelf zo’n horloge.

Wel rekening houden met de maat, die is 43 mm. Dit horloge is niet perse klein te noemen als moet ik zeggen dat ik hem kleiner vind dan de dimensies doen vermoeden.

1 like

Ben ik de enige die bij deze modellen een fashion-watch vibe krijg? Kan zijn dat het op de afbeeldingen zo lijkt hoor.

1 like

Geen idee waar je naar op zoek bent en wat er al aangeboden is maar ik zou hier eens naar kijken.
Ik heb dit ding nu al 10 maanden bijna iedere dag om en ik ben er nog steeds even fan van als toen ik hem de eerste keer om m’n pols sloeg.
Dit verslaat voor mij echt alles in de 500 piek range en ik heb er daar best wat van gehad afgelopen jaren.

1 like

:heart: voor de GADA der GADA’s

1 like

Er mag nog een nulletje achter :wink: maar het viel me inderdaad al op dat men al snel richting of over de € 700 gaat

So be it, suggesties genoeg in ieder geval om eens op het gemakje in te duiken. Thx allen.

1 like