Ik ben even snel een dagje heen en weer naar Metzingen en zag o.a. dit in de etalage
Zijn die prijzen interessant?
Ik ben even snel een dagje heen en weer naar Metzingen en zag o.a. dit in de etalage
Zijn die prijzen interessant?
Voor nieuw denk ik wel. Niet dat het die waarde behoud maar scheelt wel.
Interessant, hoe werkt dat dan? Kan je nog een verborgen knop bedienen? Of bedoel je wat ‘prullen’ tussen sluiting en pols?
Dat gaat met deze ‘verborgen’ druk/ratel knop.
De band is dan in 6 klikjes 1 cm. langer of korter te maken.
Als je hem op z’n langst zet en de band omdoet kun je hem daarna naar binnen duwen om korter te maken.
En bij openen kan je met de rechter duim de band langer maken voordat je hem afdoet. Zo doe ik het althans ivm nogal grote handen.
Je kan hem met om- en afdoen uiteraard ook gewoon in de stand laten waar die staat…
Ok, dus niet ‘on the go’. In wel, uit niet! Dank voor de toelichting.
Ik weet niet wat je met ‘on the go’ bedoelt, maar als ik de sluiting openmaak kan ik met m’n rechterduim hem aan de binnenkant dmv dat knopje indrukken weer uitschuiven zonder het horloge van mijn pols te halen.
Hi allen, vraagje van een Breitlingloos forumlid: veel modellen hebben AR aan de buitenzijde, wat is jullie ervaring hier mee, krast het snel? Er zit m.i. nogal verschil in de hardheid van AR coatings, vandaar mijn vraag.
Thnx!
Mooi hoor, wil er ook één aanschaffen en deze info helpt wel
Veel draagplezier!
Beetje onheilspellende foto Hans
Al buiten geweest?.. onheilspellend
Ja man , kl@te storm . Woon natuurlijk in Hoek van Holland en daar is het helemaal erg .
De hond uitlaten is een uitdaging
je kunt hem wel meteen de dakgoten later zuiver maken!