Ikzelf ben zeer tevreden van wat ik heb mogen ontdekken.
Er kwam een derde keer een 16570 en een aantal Tudors kunnen ontdekken, maar vooral de 16600 heeft me verbaasd.
Dat ik een voorliefde heb voor Rolex duikhorloges was waarschijnlijk wel al duidelijk maar in het verleden nooit echt naar een 5 digit Sea-Dweller gekeken maar telkens naar de Submariner.
Ik ben zeer tevreden met mijn huidig duo en vind de klassiek SD en de moderne Sub elkaar mooi aanvullen.
De klassiek SD heeft meer toolwatchgehalte waar de moderne Sub dan weer aan verloren heeft imo.
Benieuwd hoe jullie horlogejaar is verlopen.
Prettige feesten
Bertus
Leuk om zo even een recap mee te lezen, maar dat inruilen gaat rap! Los van het mooie van de hobby en het tevredenheidsgevoel na een leuke inruil en uit pure interesse; veel afgeschreven om tot je duikersduo te komen?
Neen niet echt.
Mijn Sub heb ik destijds voor list kunnen kopen.
Bij de Tudors heb ik het meeste afgeschreven op de Black Bay 41mm gezien deze nieuw werd gekocht en gewoon werd verkocht.
Bij de Royal heb ik dit kunnen beperken door de ruil met de GMT.
De Panda en de Rootbeer heb ik tweedehands gekocht via HF en na het genieten ervan weer voor dezelfde prijs weggedaan.
De Polar heb ik gebruikt in de deal voor de 16600 en heeft me ook niets gekost qua afschrijving.
De aluminium bezel en totale look van de SD is veel minder ‘dressy’ dan de ceramische shiny bezel en look van de Sub.
De robuustheid van de SD straalt toch echt dat meer toolwatch pur sang uit.
Maar dat is misschien gewoon mijn beleving ervan
Niet echt een plan, ik wacht nog steeds op een telefoontje voor de 126610LV en op een telefoontje voor een Datejust.
Al maken teveel horloges in het kistje me wel wat onrustig heb ik ondervonden.
Ik weet ook een mooie vintage Speedy zitten met papieren van letterlijk 7 dagen na mij geboorte, die zou ik graag loskrijgen bij de huidige eigenaar
Twee keer een mooie eerlijke deal via HF met de Panda en de Rootbeer.
Moest ik die zelf nieuw gekocht hebben zou het een andere zaak geweest zijn.
Er zijn ook al andere jaren geweest
Die moderne AK is ook nice! Deze Air King is er 1 uit haar geboorte decennium Ze is nogal into vintage dus dit leek me een mooi cadeau. Gelijk ook aantal bandjes met quick release erbij gekocht, voor elke outfit wat