Overtuig of weerhoud me ervan en keep it real
Lees gewoon dit topic:
Als je daarvoor overtuigd moeten worden dan is het bij voorbaat al niks voor jou.
Je persoonlijke afbeeldingen is ook een qwarts horloge en neem aan dat je die ook top vind dus ik zeg doen. En natuurlijke wat amusicar zegt is een goede tip.
Wellicht is overtuigen niet de correcte term
Ben het er niet mee eens dat een stemvork gelijk staat aan een Quartz en zelfs een ga quarts gelijk staat aan de bilk van quartz uurwerken maar dat even terzijde
Het is nog weekend, werken doe ik op kantoor en alleen op werkdagen, niet hier op HF.
Staat me nog niet toe opmerkingen te wijzigen dus nogmaals: denk niet dat zelfs een GS quarts gelijk staat aan de bulk van Quartz uurwerken
Zegt meer over jezelf dan dat je denkt over mij te zeggen nu.
@Fate_Amenable_To_Change kassa 1!
Even serieus: kijk deze YouTube video waarom een GS Quartz met 9F uurwerk zo bijzonder is.
Grand Seiko is top. Quartz is niks mis mee. Zeker niet een mooi door ontwikkeld verfijnd uurwerk.
Enige om je van een GS te weerhouden zijn de superieure solar quartz uurwerken van The Citizen!
Ja want drie en een half duizend berichten lezen doenik zomaar even
Nee, dat niet. Maar het helpt jou wel een eigen mening erover te vormen en een weloverwogen beslissing te nemen.
Want een horloge van € 2.500+ kopen, zou je in mijn beleving ook niet zomaar even moet doen.
Korte versie: Doen! Prachtige horloges met goede uurwerken. Mocht je toch teveel twijfelen over quartz, dan gewoon voor SpringDrive gaan.
Kassa 1? Ik dacht eerder naar de GS infobalie!
Rolex iets voor je toevallig?