En het thema is: Vintage en Vierkant

Daar zit wel wat in ja…
En dat aftrappen lijkt mij dan een mooie optie voor Mipnick die onlangs een boeiende historie schreef over de bekroonde zoektocht naar zijn grail - de Arnie H558, waarschijnlijk de meest populaire AnaDigi ooit👌

NA: Grailwatch! (Nu echt)

2 likes

Ik wil best een topic starten!

1 like

Top - er zitten er hier al een paar met de vinger boven de like knop denk ik :male_detective:

1 like

[quote=“domega, post:605, topic:300220”]

3 likes

En voor alle duidelijkheid hier weer ‘gewoon’ terug naar vintage en vierkant met deze oude Certina :innocent:

12 likes

En een zeldzame bruine Lamy! Allebei mooi!

1 like

Ik zie ze al voor een spotprijsje op marktplaats, ik heb me in kunnen houden :smiley:

1 like

Nou, jammer!, wat geef je er voor?

1 like

Nee, nee, ik ga ze echt niet kopen. Ik spaar al voor wat anders dus ik blijf standvastig deze keer :smiley:.

1 like

Een Armida automaat met een heel handige datumsnelverzetfunctie.

13 likes

En vooral fantastische markers en lekker ‘sierlijke’ wijzers - toch wel genieten met deze designerknotsen :hugs:
Even het archief ingedoken voor wat support :male_detective:

10 likes

Vertel! Hoe dan?

1 like

Half uittrekken verzet de datum, geheel uittrekken de tijd.

2 likes

Ja, heel handig; maar is al meer dan 50 jaar de standaard methode voor de meeste uurwerken met een datumfunctie toch. Bij dag & datum is het de kroon half uit en dan de ene kant opdraaien voor de datum en de andere kant op voor de dag. Ook handig, maar niet zeldzaam of bijzonder hoor.

1 like

Zeker niet bijzonder maar wel heel handig.

7 likes

Wat te denken van deze? Ik heb hem volledig gerestaureerd en daar een Topic over geschreven. Wellicht vinden jullie het interessant om dat eens te lezen [link].

15 likes

Kampioen alle hoeken van het topic :stuck_out_tongue:
En een top verslag achter je link - aanrader👍🏻

2 likes

Is inderdaad een geweldig topic en een schitterende Citizen!
En het thema is: Vintage en hoekig

2 likes

Nondeju, geweldige Eterna’s heb je daar!

2 likes