Daar zit wel wat in ja…
En dat aftrappen lijkt mij dan een mooie optie voor Mipnick die onlangs een boeiende historie schreef over de bekroonde zoektocht naar zijn grail - de Arnie H558, waarschijnlijk de meest populaire AnaDigi ooit👌
Ik wil best een topic starten!
Top - er zitten er hier al een paar met de vinger boven de like knop denk ik
[quote=“domega, post:605, topic:300220”]

Meukstruiner en Storyteller.:
een Thema AnaDigi Topic!
Wie trapt af?
[/quote]Zo’n topic starten zonder zelf met eigen foto’s te komen is not done
Daar zit wel wat in ja…
En dat aftrappen lijkt mij dan een mooie optie voor Mipnick die onlangs een boeiende historie schreef over de bekroonde zoektocht naar zijn grail - de Arnie H558, waarschijnlijk de meest populaire AnaDigi ooit👌
Op basis van de berichtenreeks van @Lexaf, @AB64 en @domega dan maar eens een Ana-digi topic. Wat is dat nou eigenlijk? Heel simpel, een horloge met zowel een (LCD) schermpje als een (kwarts) uurwerk, die onafhankelijk- of samenwerken. Op vintage kwam het het meeste voor, dus voor nu even dit topic in het bruin. Ik zal aftrappen met de Seiko H558-5000 “Arnie” uit 1982, maar wie volgt er nog meer?[IMG_20220117_122618]
En een zeldzame bruine Lamy! Allebei mooi!
Ik zie ze al voor een spotprijsje op marktplaats, ik heb me in kunnen houden

ik heb me in kunnen houden
Nou, jammer!, wat geef je er voor?
Nee, nee, ik ga ze echt niet kopen. Ik spaar al voor wat anders dus ik blijf standvastig deze keer .

Armida automaat
En vooral fantastische markers en lekker ‘sierlijke’ wijzers - toch wel genieten met deze designerknotsen
Even het archief ingedoken voor wat support

heel handige datumsnelverzetfunctie
Vertel! Hoe dan?
Half uittrekken verzet de datum, geheel uittrekken de tijd.
Ja, heel handig; maar is al meer dan 50 jaar de standaard methode voor de meeste uurwerken met een datumfunctie toch. Bij dag & datum is het de kroon half uit en dan de ene kant opdraaien voor de datum en de andere kant op voor de dag. Ook handig, maar niet zeldzaam of bijzonder hoor.
Zeker niet bijzonder maar wel heel handig.
Wat te denken van deze? Ik heb hem volledig gerestaureerd en daar een Topic over geschreven. Wellicht vinden jullie het interessant om dat eens te lezen [link].
Beste mensen, Vorige week stelde ik jullie via het Incoming Topic al kort voor aan deze NA. De 61-0917 is voorzien van een 6501 uurwerk, de Duitse dag/datum variant op het 6000 uurwerk met datum. Deze week heb ik het horloge onder handen genomen en ik wil daar kort verslag van doen voor de geïnteresseerden. [20201023_155220_resized] Tja, het is een bijzondere vogel met maar liefst 13 kanten aan de voorzijde en een 8 kantig acryl glas. Zowel de hoogglans delen als de twee gebrushte delen hebb…
Kampioen alle hoeken van het topic
En een top verslag achter je link - aanrader👍🏻

Wellicht vinden jullie het interessant om dat eens te lezen
Is inderdaad een geweldig topic en een schitterende Citizen!
En het thema is: Vintage en hoekig
Nondeju, geweldige Eterna’s heb je daar!