Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Ik heb een Chinees 18mm bandje onderweg voor de Seagull fiffer. Die past vast wel, als ze dezelfde schuifmaat hebben gebruikt :sweat_smile:

3 likes

Mijn 40mm 1963 heeft ook krappe lugs, ik heb geen digitale schuifmaat maar met het wisselen van banden is het duidelijk merkbaar dat ik meer moeite moet doen om de springbars er tussen te krijgen.

1 like

Maak daar maar 17,5 van. :wink:

Maar waar is dat leren bandje gebleven heren?! Dat had ik speciaal voor deze fiffer gekocht. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik kan de doos nog wel een keer nakijken maar deze heb ik nog niet gezien… Moet wel zeggen dat ik na het blik bier ben gestopt met zoeken :joy:

3 likes

Ik heb nadat ik de fiffer had gehad zelf een Seagull gekocht, en ja hoor, ook net geen 18mm.

Dat is wel na te sherlocken. Gewoon aan iedereen vragen of hij een leren bandje heeft gehad. Bij de eerste die het niet heeft gevonden is de voorganger de verduisteraar. Maar hij kan ook bij een wisseling van doos verloren zijn gegaan. Of hebben we nog steeds die lamme Greetz-doos die indertijd al van tape aan elkaar hing? :unamused:

4 likes

Ik heb hem niet gezien toen hij bij mij was

1 like

Volgens mij zit ie er nog bij? Op mijn ontvangstfoto ligt ie onderaan. Ik heb m zelf niet gebruikt, dus ik hoop dat ie nog bij de rest zit. Laat maar ff weten @amaris, voor ik hier het huis ondersteboven haal.

3 likes

Hahaha, ik ga vanavond ff verder zoeken… Ik heb alleen het lichtblauwe bandje gezien welke er al op zat en niet verder gekeken. Waarschijnlijk zit hij gewoon nog in de doos :sweat_smile:

2 likes

Nee dat is een andere. Ben benieuwd waar ie is gebleven.

4 likes

Ah, die heb ik inderdaad niet gezien.

@Blauwbeer, dat Sherlocken heeft bij de Turtle Fiffer helaas ook niet geholpen.
Afspraak is daarom om even een foto te maken van de inhoud van het Fifferpaket bij ontvangst. Maar dat wordt nog niet consequent gedaan.

3 likes

Oké, ik heb dus de bandjes gevonden maar die hier boven staat afgebeeld zat er niet bij, mannen.

2 likes

Ik heb geen actieve herinnering aan dat leren bandje :innocent:
Helaas geen ontvangstfoto gemaakt.

2 likes

Ik zal eens vragen of n mod de 1e post vh Fiffer overzicht kan aanpassen met wat spelregels.

2 likes

Sorry voor de late reactie, ik ben om redenen een tijdje van het forum af geweest…

3 likes

Fijn dat je terug kunt zijn. Als je wilt kun je jezelf weer op de lijst zetten.

Heb eigenlijk geen zin meer voor nog meer te wachten dus ik laat het wel voor wat het is😅

1 like

Ik ben in blijde verwachting! :grinning:
Gaat mijn eerste fiffer worden, dus ben super benieuwd.

2 likes

En hij is goed aangekomen!
Dit is zonder twijfel de grootste doos voor een horloge die ik heb mogen ontvangen :exploding_head:


Spijtig dat de Volkskrant al 1 maand oud is :stuck_out_tongue_closed_eyes: maar er zit wel leuke lectuur bij.


Mooi kleurenpatroon van de dial!

Leuke NATO - it does make a difference.

Zonet een testje gedaan, die loopt behoorlijk goed!

Ben benieuwd hoe die zich gaat verhouden tegenover mijn Russische chronograaf.
Upcoming battle tussen Rusland en China… :muscle:

8 likes

Mag ik op nr 62?

2 likes

Van mij wel :wink:
Je mag de lijst zelf kopiëren en je naam toevoegen.
Wat leesvoer over de verschillende Fiffers: Overzicht Fiffers

2 likes