Het Grote incoming topic Deel IX

Snap ik, maar toch is dit een mooi formaat denk ik, denk maar zo een Speedmaster is 48mm lug to lug :wink:

Verder een er gaaf model!

1 like

Incoming: Citizen BM7620-83L
Zojuist besteld en met een beetje geluk ergens volgende week binnen.
Kast grootte is 38mm.
Is een nieuw model van Citizen.

36 likes

prachtig :ok_hand:

1 like

Heel mooi deze! Ben benieuwd naar je bevindingen van het horloge!

1 like

Oef! Wat een knapperd! Die kroon is elegant weggewerkt zeg! :ok_hand:

1 like

Aan het zoeken naar een chronograaf, liefst met witte dial, kwam bij de Maen Skymaster uit. Ik twijfelde over de prijs van het merk en de mogelijke restwaarde van de microbrand, de aanschaf even uitgesgeld maar de interesse bleef - meer details onderstaand:

Kreeg een Dan Henry aangeraden maar was het net niet. De jeuk bleef… tot ik in het chronograaf topic een paar mooie plaatjes tegenkwam van horloges die ik nog niet kende!

Heb deze versies besteld, uiteindelijk zal er 1 van blijven, de rest gaat terug:

Benieuwd hoe ze in het echt zijn.

17 likes

32 likes

Cool :sunglasses: Cihan, waar heb je die opgesnord :man_shrugging:t3:

1 like

Tijdens een kinderfeestje de darkweb van horloge-debielen bezocht (Reddit) en dan weet je al dat het fout afloopt :rofl:

5 likes

Hahaha, je moet wat. Echt uit USA laten overkomen?

1 like

Toevallig was het een verkoper uit Kroatië! Dus hopelijk snel en zonder invoer gedoe binnen!

1 like

Foto voor jou stond gisteren in wat dragen we vandaag heb ik geplaatst. gewoon om hem even te laten zien nu. deze foto van mij.
Is echter met gele wijzerplaat die ik heb…

Maar ik vind eerlijk gezegd de Roue TPS van @Renier ook wel een topper… :star_struck: :heart_eyes:

10 likes

:tada:

27 likes

Ik weet niet of deze al richting het vintage incoming topic mag maar deze knaller kon ik voor haar zachte prijsje echt niet laten liggen.

Heerlijke vibe hadden die dingen toch! Dit gaat de zomer nu al opleuken.

(Nu nog twee weken wachten :expressionless: )

21 likes

Levering april/mei(hoop ik), deze Timor Heritage Field WWW(D12):

IMG_9701
IMG_9703

Sellita SW-216
Handopwinder
Diam 36,5mm
Sapphire
WR 50m

38 likes

Tof ding

1 like

Dank je @the_timekeeper en @Colnago / Vincent. Na de Vertex M100 deze Timor eens proberen :+1:.

1 like

Al een poosje binnen. De G-shock om mee te klimmen, zal zeker diverse stootjes krijgen en dat mag ook. De Hamilton Khaki quartz had ik al langer op het oog, en kon ik niet laten gaan. Even aankijken of de Hammi qua overlap staande blijft naast bv een Damasko DK die ook in de collectie zit.

20 likes

Heeft even geduurd, maar nu toch om de pols :+1:

56 likes

Heel knap!

1 like