De Limburger vanmorgen
Deze op de foto van de krant hebben een witte jas ipv een blauwe tuinbroek maar zie wel overeenkomsten.
Geen idee wat dit met het HF café te maken heeft . Of mis ik iets? @yamverda
Maar dit is het oude café draadje.
Dus deze move ik naar het archief.
Het Cafe
Algemene horlogepraat
Hahaha… dat is zeker waar. Dat heet off topic .
Zondag is er weer een nieuwe!
Wat is het lang stil geweest hier. Dat café, daar moet toch nog wel af en toe wat gebeuren? Dus bij deze.
Sja, iets wat voor moest komen in deze aflevering. “Hm, is zo’n rad genoeg?”
Wat een held. We hebben er meer. Ik had ook @Lassale (zie hier) misschien wel mee willen nemen, maar helaas te laat.
“YES! Eindelijk zo’n 3133 geassembleert.”
“Dit mis ik op mijn flatje” slaat natuurlijk op het prachtige gazon-topic;
Ik ga dit niet elke keer doen, maar iets met zin om te tekenen, gelegenheid en tijd
Hoppa, 2 muisjes zelfs!
Fijn om het portret van de Blije Beer weer te zien, mooi Sandy! Perfect gazonnetje overigens.
Ja, die mag niet ontbreken.
Dankje Ik had er zin in
Bedoeld als groot compliment!!! Ik vind dat je hier goed kunt zien dat je tekeningen beter worden, met name de gezichten / de uitdrukking op dr gezichten!
Dankje
Ik heb altijd van de tekeningen van @Jurk genoten en kijk nog regelmatig in het stripboek. De laatste tijd bleef dat wat achter, totdat ik mijzelf in de nieuwe strip zag verschijnen uit de hand van @Sandy .
Hartstikke leuk gedaan en ik moet zeggen dat de strips steeds beter uit de verf komen @Sandy.
Goed leesbaar en mooie kleuren.
Leuk dat de beer er weer bij is en die tekst op het shirt en rondvliegende onderdelen is heel leuk verbeeld
Ben al weer benieuwd naar de volgende strip van jullie. Ga zo door heren
Die drankjes, “wc prik”
Graag gedaan. Je had zo’n mooi verhaal geschreven, daar moest iets van in.
Dankje.
Ik mis meestal de aanleidingen voor de grappen helaas, maar erg leuk gedaan.
Is geassembleert part of the joke?
Dankje. De t… oeps, iets te snel geweest met de tekst. (Mental note to self; echt even in word kijken of het een beetje klopt).
Of leren vervoegen natuurlijk. Tip: Maak het voltooid deelwoord gewoon langer. Denk ‘de geassembleerde …’
Dat weet ik wel, maar geen idee hoe dat voor @jurk is, maar meestal is tekst iets wat je “even” tussendoor doet. Je zit af en toe echt ergens anders met je koppie. Eigenlijk moet ik gewoon de tekening maken, tekst “even” doen en op een later moment de tekst echt goed doen.
Dus je hebt gelijk, een beetje meer aandacht is zeker nodig. Bedankt voor de tip
leuk!!
Tekst is heel belangrijk heb ik gemerkt. Het is alleen niet mijn sterkste punt.
Maar als je digitaal werkt, kunt je het wel makkelijk aanpassen gelukkig.