HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Mooie tijd. Toen kon je met Miami Vice nog gewoon een Golden Globe winnen voor Best Drama Serie. En prima muziek inderdaad! Wat er daarna in de jaren 90 kwam wil ik graag namens mijn generatie onze excuses voor aanbieden. Dat had niet mogen gebeuren.

10 likes

:face_with_hand_over_mouth:
Heb je het ooit nog eens gekeken? Man wat slecht :joy: Toen geweldig (als je jong was), maar nu echt lachwekkend.

3 likes

Nee, dat durf ik echt niet. Net zoals Rocky, die moet je ook niet terugkijken. Die won ook gewoon een oscar voor beste film. Bizar. Zeker als je bedenkt dat Taxi Driver een van de genomineerden was.

3 likes

just do it. Je lacht je rot. Tubbs is serieus de slechtste acteur ooit, die oh so coole chef Castillo een moeilijk kijkende pannekoek, en Sonny loopt eigenlijk de hele serie door met een peuk in zijn bek en de mouwen van zijn pastelkleurige colbertje opgestroopt wat rond te wandelen (absurd trouwens hoeveel er toen gerookt werd). Meemoedig synthesizertje op de achtergrond, beetje in de verte staren …
De schietpartijen zijn precies zoals bij het A team :joy: echt waar.

Ach, toen was het hip. Duran Duran ook :neutral_face:.

4 likes

Aahh, sentiment. Als kind bijna alle afleveringen van gezien. Maar als je het nu terug bekijkt besef je hoe slecht het eigenlijk was.
Nog zo’n jeugdsentiment is Magnum P.I., ook bijna alle afleveringen van gezien en durf soms wel eens de heruitzendingen bekijken.

1 like

Deze week is het weer mijn beurt!

Deel 9

Ik ben @Sandy super dankbaar dat hij dit nu samen met mij doet, waardoor ik niet meer elke week hoef en ook wel eens weekend heb. Zijn strip werd ook goed ontvangen door jullie, wat mij goed deed!
Daarnaast maakt het ook weer spannender in de goede zin, ik heb weer meer zin om te presteren.

De topics:

Er gebeurde wel heel veel vandaag in het bekende mensen topic waar ook veel leuke grappen over te maken zouden zijn. Maar de keuze was al gemaakt op 2 opmerkelijke topics en een topic dat niet mocht ontbreken.

Liegen tegen de vriendin…

Telefoon

500 voor de gloeilamp

Schets:

Eindresultaat

  • De beer zal vanaf nu elke keer een overdenking doen;
  • Ik heb dit keer wel voor digitaal gekozen, maar wel wat minder harde kleuren gebruikt.

74 likes

Hahahahahha. Geniaal!
“ een avondklok, is dat een horloge zonder lume?”

Te grappig!
Dank Jur, hij is weer heerlijk!

4 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl: hij is :+1::+1::+1::+1::+1:

2 likes

“je bieCHt alles eerlijk op over die horloges en aan het einde zeg je dat je een relatie met de buurvrouw hebt” :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Geweldig!

Gelukkig heb ik niets op te biechten over de horloges en de buurvrouwen?? Brrrrr… moet er niet aan denken…

2 likes

Heerlijk weer Jur! De zondag is goed begonnen! :ok_hand:

Iets zoals met een hamer op je duim slaan, dan voel je de speldenprik in je vinger ook niet meer. :joy:

2 likes

:joy:. Zal de tekst nog ff aanpassen :see_no_evil:

2 likes

Leuk! Het karakter is spot on, had ook zeker een opmerking van mij kunnen zijn :rofl:

2 likes

Hij is weer leuk :+1: :grinning:

2 likes

Haha de avondklok, het meest voor de hand liggende is het leukste, weer erg mooi Jur!

3 likes

Gelukkig ben ik dat niet, want ik moet er niet aan denken om iets met een van mijn buurvrouwen te hebben… God behoede me!

En die avondklok! Geniaal! @Jurk Je hebt mijn weekend helemaal goed gemaakt!

3 likes

Hij is fantastisch Jur!
En complimenten voor de teken stijl.
Mooie details, en de avondklok :joy:

2 likes

:ok_hand::ok_hand:

afbeelding

7 likes

Als je denkt dat het niet beter kan dan ken je de cartoonisten van HF niet :wink:

Goed gedaan en zeer grappig!

2 likes

Dat meteen bieden voor die “gloeilamp…!” Schitterend. :ok_hand:

3 likes

1 woord: Geweldig!!!

2 likes