IWC only (Deel 1)

Deze helemaal gemist! Prachtig! Van wie is deze collectie (instagram?).

Dank!

Is het die van jou toevallig niet? Zoveel zullen er nu ook niet rondgaan vermoed ik. Mijne komt van ten2two :blush:

Nee, ik heb het via Chrono24 verkocht aan iemand uit Copenhagen. Deze IW325504 komt uit 2008 en was een volledig Nederlandse set van Ace & Dik. Zelfs het pinbonnetje zat erbij. De catalogus met prijslijst heb ik nog.

12 likes

Nee dan is’t inderdaad een andere toevallig. Mooie lumeshot :smiley::+1:

Thanks! Grappig dat modern superluminova blauw verkleurt met een UV lamp en ouder superluminova (zoals destijds bijvoorbeeld op mijn IWC Mark XV) groen. Het “gloeit” allemaal groen als je de UV lamp uitzet.

1 like


Nu met een vintage leren band en de originele deployment clasp

14 likes

25 likes

image

1 like

Pfff goeie combo zeg!

1 like

Ik dacht even dat je @tompj zijn spitfire om had :smile: mooie strap! Misschien nog mooier bij een zwarte wijzerplaat?

2 likes

Ik ook!

Die is toch weer iets anders:

14 likes

Geweldig! Prachtig horloge!
Dit is toch die wat hier laatst op het forum te koop stond?

Dat zonlicht kwam echt top uit idd. Stuk minder kil zo :slight_smile:

1 like

Dan is het mijn ex😇 Prachtige staat, geniet ervan!

4 likes

Alles wat in Nederland 2de hands aangeboden wordt in de hogere prijsklasse is dood jouw handen gegaan :joy::joy::joy:

1 like

Hah bedankt! Als je wat achtergrondinfo hebt over de herkomst en service historiek, dan zou ik je daar heel dankbaar voor zijn :wink:

1 like

Pas vandaag weer een IWC om gedaan:

Imgur

Blijft een mooi horloge, heb hem vaker op leer gedragen, maar de stalen band is eigenlijk wel mooier.

20 likes

Wel nog even een grijze handelaar ertussen :joy:

1 like

Pb gestuurd

1 like

Hier een nieuw lid met een grote voorliefde voor IWC. Ik bezit momenteel 2 IWC’s, namelijk een witgouden IWC Portuguese Chrono-Automatic (IW371431) en recent de bronzen IWC Pilot’s Watch UTC Spitfire Edition “MJ271”. Zie voor meer informatie mijn voorsteltopic, maar hier nog wat plaatjes:

De MJ271 is eigenlijk niet goed op de gevoelige plaat vast te leggen. In het echt is het een heel bijzonder horloge.

23 likes