Laat je Grand Seiko zien VI

Yep. Andere wijzerplaat voor de rest hetzelfde. En waar bij de 007 de minuten markers op de plaat zitten, heeft deze ze op een aparte rand

2 likes

Waarschijnlijk heb je m hier al 386 keer genoemd, maar wat is modelnummer van deze?

1 like

Het is een sbgy005 :blush: hij heeft er een stukje over geschreven, prachtig horloge!

5 likes

Omdat jullie hier in het moderne GS deel zo af en toe ook even wat vintage GS tot je zouden moeten nemen:

Of deze beauties:

En vele andere!

7 likes

Cross post

28 likes

Ik heb een mooi filmpje over de Shinsu Watch Studio gevonden, en heb wat onderdelen uitgelicht. Ik dacht ik kan het beter in de filmpjes-sectie zetten, maar hierbij dan even link daar naartoe:

6 likes

Blijft een knaller! :muscle:

1 like

Heeeeeel mooi deze! Zo speciaal.

1 like

Zo, even wat maandagochtend fotootjes voordat we aan het werk gaan. Ik probeer vandaag niet teveel afgeleid te worden door een horloge. :roll_eyes:

Al die kleurschakeringen, afhankelijk van het licht. :heart_eyes:

31 likes

26 likes

Overigens voor de liefbhebbers. de SBGH279. Een heel mooi horloge, maar hij pakte me gewoon niet.

De brushing op de plaat is fantastisch, uiteraard de kastvorm ook, de iets fijnere indices dan van bijvoorbeeld de SBGA275, heel mooi, maar als totaalpakket toch wat “dull”.

Deze doet het, als één van de weinige (voor mij althans), op foto’s beter dan in het echt.

De wijzerplaat en de binnenrand (conisch en geeft veel diepte) van de kast deden me wel veel aan de Omega Railmaster denken.

10 likes

Echt een geweldig horloge dit :ok_hand:t2:

1 like

Een simpele kwarts. Clean!

29 likes

25 likes

Hey die kende ik nog niet - mooi wel. Ik heb zelf (nog) geen GMT maar vind het op deze manier - met de kortere wijzer - bij GS wel het mooist.

1 like

Dit is de sbgm235

Erg mooie wijzerplaat. Op een andere band

22 likes

Prachtig deze!

1 like

Toch nog best verkikkerd op deze double logo snowflake. Ik vind het donkere titanium mooi.

Maar het meeste blijft me de glijdende spring drive secondenwijzer trekken.

16 likes

Sorry for spamming…

18 likes

Geeft niets! Dit is waarlijk een mooie verschijning.

1 like