Laat je Grand Seiko zien VI

Dat heb je snel besloten!

1 like

Slechte foto’s, voorlopig.

Maar in werkelijkheid is de (mogelijkerwijs aanwezige) onbalans op foto’s er niet. Heel zen daarentegen. Doen ze goed die Japanners.

18 likes

Valt mee, toch wel een paar maanden. Maar na het nog weer een keer passen van de sbgw253, gisteren, bleef er niet veel over en zocht ik nog bevestiging, waarbij budgetair meespeelde. En de sbgh279 even roet in het eten gooide.

Maar die is het om het echt gewoon nét niet. Toen heb ik toch de knoop maar doorgehakt omdat deze handwinder telkens toch weer bovenop kwam drijven.

5 likes

Handopwinder en Springdrive?

1 like

Ik houd van onbalans. Zeker een small seconds vind ik altijd mooi.

1 like

Zo dan. Prachtig.
Met het juiste bandje een perfecte casual of chique

1 like

Toch bij Brunott geslaagd voor deze prachtige uitvoering :+1:t2::heart_eyes:

1 like

De normale wijzers staan op 11u, dit zou zowel AM als PM kunnen zijn. Home time staat op 11am. Dus ofwel thuis, danwel heerlijk op Kiribati :kiribati: ofzo :grin:

1 like

De werkwoorden in verleden tijd zijn ook een indicatie van iets dat geweest was…:relieved:

Dit is de 9S64 mechanische handwinder.

2 likes

Hij is super en alles klopt in mijn optiek.

Het formaat, gewicht, band met vouwsluiting is de eerste waarvan ik niet de noodzaak voel dat er net een gaatje tussenin zou moeten.

De plaat is zilver en neigt naar champagne. Eh… Om te fotograferen een drama, de witbalans kan er weinig soep van maken. :sweat_smile:

29 likes

Dat is een hele mooie :ok_hand:

1 like

Geweldig…top keuze deze ‘witte’ versie. :ok_hand:

Zo…en er is weer Rust in Huize Koetsj. :smile: :wink:

1 like

Prachtige keuze! Een mooi evenwicht tussen leuke onbalans en saaie symmetrie. De kast is minder mijn ding, maar de afmetingen en uitstraling compenseren dat ruimschoots.

Geniet ervan! :blush::+1:

2 likes

Prachtig.

1 like

Hele mooie aanwinst :ok_hand:!

1 like


Altijd wel lekker dat in een auto het daglicht van alle kanten komt :slightly_smiling_face:

14 likes

:grin: ik was duidelijk nog niet helemaal wakker.

Helaas was het niet Kiribati, maar veel dichter bij huis.

Prachtige aanwinst zeg! Welkom terug in het GS kamp!

1 like

Gewoon, omdat het kan. Grote blij. :smiley:

32 likes