Tabbah
27 april 2021 om 21:25
280
Toch nog mooie Ebels op HF🤩 Discovery van @ronp en Classic Wave van @Arnout86
10 likes
Tabbah
4 mei 2021 om 07:41
282
Een Issey Miyake van @Silodam , modeontwerpers maken ook wel eens leuke horloges.
12 likes
Tabbah
10 mei 2021 om 13:51
283
Deze Ulysse Nardin van @Capibara verdient zeker een plek op deze topic!
11 likes
Tabbah
10 mei 2021 om 14:44
284
Een Seiko is niet bepaald Off HF😉maar deze van @ElderRuwy , met facetten in het glas, zeker wel!
11 likes
Er zweeft nog een voorganger rond op het forum die nog iets extremer is qua kleur dan deze. Die was ook voorzien van facetglas. (er staat mij ook bij dat er citizen’s zijn die het hebben)
Deze had ik overgenomen van @raoult en is uiteindeljk doorgegaan naar @JS06 die hem op zijn beurt ook weer heeft laten gaan. Dat was pas echt een waanzinnige eye-catcher, alleen gewoon net iets te veel om “normaal” te kunnen dragen.
van beiden heb ik NA’s geschreven. Mocht je wat te lezen zoeken en wat extra foto’s willen zien:
Zo! een avondje voor mijzelf zonder mn meisje. Dus wat ga je dan doen? Juist! een biertje erbij en lekker een NA schrijven!
Het verhaal van deze NA begint ongeveer een maand terug, op 7 juni 2020.
Zoals velen hier zit je rustig een avond het forum door te browsen op zoek naar iets interessants. Na enige tijd struikel ik onwetend het volgende topic binnen van @LeenV nadat ik werd geprikkeld door de foto van die prachtige Citizen NY0040:
Eenmaal omlaag gescrolled valt mijn oog op die w…
Jawel! Het is weer eens zover; tijd voor een nieuwe horloge-rant…
En als waarschuwing voor mensen die zich niet bewust zijn van hoe mijn NA-topics eruit zien; een klein voorproefje.
Voor zij die dat wel weten; gluur de foto’s snel door, want wat je hier allemaal gaat zien zal je dan akelig bekend voorkomen. Ik zal dan ook een aantal keer de vergelijking opgooien tussen de NA en onderstaande Seiko QR (Die de bijnaam “Sparkles” van vriendinlief heeft gekregen )
Goed, met die fo…
9 likes
JS06
10 mei 2021 om 18:58
287
Helemaal mee eens! Echt heel apart om te zien, het eerste horloge dat mij wat aan de kleine kant en te opvallend tegelijk was .
De ‘dubbele afwerking’ van de wijzerplaat in combinatie met het facetglas, je weet niet wat je ziet
1 like
domega
10 mei 2021 om 20:02
288
Facet en two-tone blue moet je gewoon hebben
7 likes
Union Ancre met Formica Dial
23 likes
Tabbah
11 mei 2021 om 13:29
290
Apart! Dank je wel is dat hout op de wijzerplaat?
2 likes
Nep hout, volgens mij een soort fineer dat o.a. in de meubelindustrie wordt gebruikt. Toch @Cricket33
2 likes
Geen hout. Lijk op geëtst koper. Is gebaseerd op dashboard van Renault Alpine uit eind jaren 60.
9 likes
Veel bijzondere en niet alledaagse horloges! Respect!
2 likes
Tabbah
12 mei 2021 om 18:49
294
Raymond Weil Parsifal van @LeGris , met een zeldzame kastvorm.
12 likes
Olly
13 mei 2021 om 16:12
296
Wat een rete gave collectie! Verfrissend!
1 like
Tabbah
15 mei 2021 om 12:08
299
1 like