Even juist in dit topic, (ik moedig het graag aan) een verwijzing naar een GTG voor liefhebbers van Microbrands.
Wie wil? wie doet mee? Graag een PM aan @bnv
Even juist in dit topic, (ik moedig het graag aan) een verwijzing naar een GTG voor liefhebbers van Microbrands.
Wie wil? wie doet mee? Graag een PM aan @bnv
Erg fraai inderdaad.
Heb ik ook nog een van, helaas is het merk NTH inmiddels ter ziele.
Ik vind dit ook een leuk merk, heb er twee van, maar tegenwoordig is het heel erg stil op het gebied van nieuwe releases. Ook in de facebookgroep laat de eigenaar zich niet meer zien.
Heel jammer inderdaad, ik heb zelf ook nog een Barracuda. Prima horloge!
Jammer, ik ben erg tevreden met mijn Vanguard en Peacemaker
Dennison met hout. Ik moet toegeven dat met deze kast en wijzers bijna alles dat erin wordt gestopt gelijk mooi lijkt te ogen. Mooi hout ook.
Ik kon zo gauw deze Omnis niet vinden hier.
Giilloche, saffier, Miyota (?), 39mm voor €249.
Althans ‘gebaseerd op een Miyota 8’. Wat betekent dat? Een Chinese kloon van de Miyota?
Ik vind vooral de witte wel aardig. Jammer van de wijzers, die vind ik afschuwelijk.
Volgens mij alleen een custom rotor oid. Ik vind het goed overkomen voor die 250 euro al helemaal en 11mm met Miyota 8 blijft not binnen de perken.
Doe mij de auto maar!
Nou idd
Voor mij bij deze prijsklasse en customisatie beter om te kiezen voor dunnere bouw met gesloten kast, maar goed.
Tja, eens. Weet niet of dat qua kosten ook zou schelen. In ieder geval hoef je de rotor dan niet meer te customizen, dus dat scheelt allicht wat.
Plus een paar mm dunner.
Kunnen ze voor de besparing er een deugdelijke band op doen.
Het zal waarschijnlijk niet meer dan 1mm schelen, maar ik vermoed dat een eenvoudig deksel tov een met glas iets scheelt en een custom rotor ook. De prijs kan hetzelfde blijven, dan kan indd het bandje beter (hoewel die rubberen wel prima gematched zijn) en er misschien nog iets van decoratie/informatie op het deksel. Wat dat laatste betreft, Monbrey laat zien dat dit heel eenvoudig houden toch stijlvol kan zijn (a la Rolex geloof ik).
Ja, dat is goed gedaan. (Ik vroeg me wel even af wat dit met gravers te maken heeft…) Op de foto afgaand had de technische uitvoering van het design iets verfijnder gekund, maar dat verwacht je niet in de lagere prijsklasse.
Trouwens voor 500 Australian is een 9039 ook nogal een bonus.
Ehh, hoebedoelu?
Ik heb deze uit het blauw opgevist (van Leon @Gisae ). De 9039 is akelig accuraat. Ik heb er nog altijd veel plezier van.
Ik bedoel de JCB uit menige jonge jongensdroom
Uit het blauw weet ik niet wat de prijs was, want uit Australië komt er natuurlijk nog zo’n 24% aan kosten bovenop, maar leuk dat je 'm daar vond.
Ach ja: dat soort gravers. Nee; in deze context wordt John Crosson Barnes bedoeld.
Als er een ‘Afschrijvingskanon only’-topic bestond had-ie daar in gestaan.