Prachtig stel:sunglasses:
Lijkt mij juist makkelijk kiezen…
Prachtig stel:sunglasses:
Lijkt mij juist makkelijk kiezen…
Heel erg comfortabel. Ze zijn heel licht en hebben veel bewegingsvrijheid. Je moet ze wel goed afstellen op je pols.
Na lang wachten (was steeds niet op voorraad) gisteren de Uncle Seiko vervanging ontvangen voor het horloge dat mijn vader 51 jaar geleden heeft gekocht in Singapore. De band was op zich nog redelijk mooi maar erg slap. Zie de voor en na foto’s.
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum - al ben ik niet geheel nieuw met oude horloges. Al jaren gelukkig eigenaar van een mooie Omega uit de jaren 50 heb ik recent een prachtige Omega 6139(-6005) gekregen die van mijn opa is geweest. Het horloge heeft zeker 25 jaar in de kluis gelegen en de kroon zit los. Ik ben opzoek naar iemand die hem kan nakijken en waar nodig kan repareren. Ik lees oa over @Aad57 maar kan zelf nog geen berichten sturen - hoe kom ik in contact? Bedankt en groet! (Ps, foto uploaden lukt mij gek genoeg ook niet, sorry!)
Wow, dat ziet er echt geweldig uit. Kun je ons, indien mogelijk natuurlijk, vertellen hoe je het schuren en polijsten precies gedaan hebt?
Xpost
Trouwens, wat een heerlijk topic is dit zeg
voor alle meer dan waardevolle informatie en prachtige kiekjes van al die prachtige 6139’ers.
Zit nu op post nummertje 1.000 of zo
En nog 1 vakje leeg. Dus past precies.
Veel plezier met je mooie aanwinst.
mooi, op naar de volgende horloge kist…
Echt super gaaf en de zwarte 5 speedtimer is ook genieten,en het andere in de doos uiteraard ook
Heel mooi…
Heel mooi, gefeliciteerd met zo een top aanwinst! Schitterende kleur ook, echt een om jaloers van te worden!
Ik heb lang geleden ook een 8050 gehad, heb het altijd een top kastvorm gevonden.
Dank U heren! Met deze heb ik net op het goede moment toegeslagen.
In het pakket zat daarnaast ook nog een zwarte SRP777 Turtle Made in Japan.
Heb jij nooit stress in de ochtend? Zoveel mooie horloges en je kunt er maar 1 uitkiezen