Haha Nederland is al een hele tijd uitgesloten, kom je pas tegen bij check-out.
Ze hebben te veel gezeik gehad met NL klanten en douane
Haha Nederland is al een hele tijd uitgesloten, kom je pas tegen bij check-out.
Ze hebben te veel gezeik gehad met NL klanten en douane
Ik denk dat deze banner er ook wat mee te maken heeft
Gewoon doorverwezen naar hun Ebay account dus. En daar staat gewoon dit:
Kent iemand een handige site waar je de verschillende Seiko kasten nou 's een keer goed kan bekijken van alle kanten?
Google.
Hier op het forum? Er zit vast wel iemand tussen die de kast die jij wil bekijken in zijn bezit heeft en wat foto’s kan maken.
Ik word zo moe van mezelf; elke keer als ik denk dat ik weer een stukje van de Seiko puzzel gelegd heb, zie ik weer iets waardoor het niet bij elkaar past en bijna opnieuw kan beginnen.
Begin bijna te neigen naar toch een stock Seiko model…
Wat wil je dan?
De richting waar ik heen wil (tot nu toe )
Wijzerplaat SRPF79 + wijzers SPB187J1 + sloped ceramische bezel insert lijkend op die van de Samurai
De chapter ring van de Samurai vind ik ook erg mooi, maar ben ik nog niet tegengekomen voor een skx007. Zal wel iets eenvoudiger worden.
Bezel MM style + vlak saffier met facet rand à la de SPB187J1
Ook deze bezel insert kan ik waarderen.
Kast met vlakke zijkant en redelijk scherpe hoeken, de positie van de kroon mag op 3 of 4.
Bovenstaande (Certina)kast is een beetje een mix tussen de SPB187J1 en de sub-style:
En de kers op de taart:
Valt best mee qua eisen toch ?
Hier is een aftermarket kast en band van de spb185
Plaat is te bestellen, wijzers ook.
Uurwerk NH35
Klaar is Kees.
Zijn al onderweg
Bedankt voor de link. Ik heb deze gepast. Iets groter maar zelfde kastvorm:
Ben nog niet helemaal overtuigd van het schuin weglopen van de zijkant van de SPB187J1
Hoezo? Dat maakt hem veel fijner op de pols!
Nachtje over slapen en misschien de gok wagen.
Dat is precies hetgeen wat maakt dat een groot horloge comfortabel kan dragen. Deze Fiffer was fors, maar droeg best prima door de aflopende zijden. (De Citizen NY reeks en Seiko mini turtle dragen ook erg goed om dezelfde reden)
Let maar even niet op de walgelijke roze band…
Een mini turtle en NY van internet:
Dit dus
Voor mij is een groot pluspunt als een horloge deze eigenschap heeft.
Thanks voor de heads-up…
Kan je de volgende keer meer blanco regels tussen voegen?
Ik kan natuurlijk ook een SPB187 bestellen en tzt de wijzerplaat wisselen
Ben je veel meer kwijt, zou ik niet doen.
Verhoogt het draagcomfort aanzienlijk…
Yup
Ooit, heb ik niet zo in het archief zitten en ik loop hopeloos achter met mijn foto’s
Ik snap je punt, aangezien die er dan minder strak uit ziet. Echter, door die aflopende lugs zit die geweldig om je pols.
Is dit qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar met Namoki / DLW / watch & style ?
Of komt het zelfs uit dezelfde fabriek?