Zoekende dus. Probeer eens een dress watch ![]()
Geen Russen en geen Chinezen.
Inderdaad

Ik heb wel eens deze hieronder gehad (voor de uitstraling, niet de complicatie) maar ik zie mezelf geen GMT meer kopen. Wat is het nut om te zien hoe laat het in een tweede zone is. Trouwens, als je niet tot +14 of -12 kan tellen heb je een probleem. En laat ons her op 12 houden omdat ik niet denk wat het boeit hoe laat het op Kiribati of Samoa is.
Die GMT masters horen hier ook bij, nutteloos ;-).
Prachtig horloge, daar ligt het niet aan. Maar de enige reden dat ik hem nooit meer zou kopen, is het uurwerk. Over een paar jaar kost vervanging bijna net zoveel als het hele horloge. Echt zonde. Daarom heb ik hem destijds ook verkocht. Geef mij dan liever een iets dikker horloge met een betrouwbaar uurwerk.
Nomos. Want daar heb ik er al 3 van. En Rolex. In mijn ogen een overhyped merk met geen nieuwe interessante modellen. Te duur, te saai.
Best wel meerdere merken, ik denk oa aan rolex, invicta, hublot in eerste instantie.
Gelukkig is er meer keuze.
Baltic kan deze binnenwerken gewoon servicen hoor, kost ongeveer 200 euro. Een pak minder dan een nieuwe MR01 voor drie keer zoveel. En in mijn ervaring is de Hangzhou 5000A gewoon een betrouwbaar uurwerk.
Elke Tudor met de Snowflake hand.
Nog nooit zo’n lelijke hand gezien.
Afschuwelijk.
![]()
Breitling, Hublot en Tag Heuer.
Er zijn weinig chronografen die ik mooi vind, dus de meeste zou ik overslaan.
Horloges van mode merken á la Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Armani en soortgelijke.
O jawel
Ziet er toch niet uit dat voorrangsbord op die wijzer.
![]()
Heb je dit topic al lang niet bezocht, vermoed ik
Snap je helemaal,heel uitzonderlijk wanneer kleuren etc. het geheel harmonieus laten lijken,zoals bij de egaal blauwe zonder veel andere drukte,maar op zich vindt ik deze wijzer storend.
Ben dus absoluut niet de enige ![]()
(Kon het me overigens ook niet voorstellen.)
O jawel, kom er soms wel eens.
Gelukkig heeft niet elke Tudor dit misbaksel.
![]()
Jarenlang deze mening gedeeld.
Uiteindelijk vanwege ‘vorm over functie ‘, lees: afleesbaarheid, toch maar eens een snowflake een kans gegeven en de antipathie was heel snel verdwenen…
Echt succesvolle mensen kopen nooit horloges.
Die krijgen ze gewoon gesponsord.