Niet raar qua model want het is een aardig getrouwe kopie van de Speedmaster maar een plastic ding is het zeker wel. Alsof je een speelgoed horloge om je pols hebt.
Ook een leuk merk om eens te bekijken: Echo Neutra
Geen klant voor een RM dan!
Heel cool merk in deze prijsklasse. Telkens mooie en unieke horloges.
Hier moest ik ook aan denken, zeker bij quartz. Een ecodrive in titanium, niet stuk te krijgen.
Mijn ex. De Seiko SBTM323. Solar, dus hoef je nooit meer naar om te kijken. Prachtig horloge en ruim binnen budget (incl. Import, want JDM). Zie Review
Of de bekende Seiko cocktail SRPB41J1 (automaat).
Casio T200 (ook solar)
Zie Review
Succes met de zoektocht!
Wander
Ook net buiten budget gelukkig
Wanstaltige dingen, voor dat geld zou ik liever een lading Rolexen en AP kopen.
Een degerlijke alleskunner
Seiko en Hamilton uit jouw voorkeur lijst zijn vertegenwoordigd bij de outlet in Roermond. Dat wil zeggen op sommige modellen 30-70 procent korting op de winkel prijs en in ( ik weet dat je het nu niet wilt aanschaffen…
) deze maand vanwege de sale nog eens extra korting bovenop de al lage outlet prijs. Jouw budget gaat je dus in staat stellen voor minder geld een kostbaarder/ duurder horloge aan te schaffen. Rijd er deze maand heen om je te oriënteren op je opties, veel plezier
Mido en Frederique Constant hebben ook mooie dingen in die prijsklasse. Kijk of je FC jong gebruikt kan vinden, sowieso geen list prijs betalen.
Of een mooi huis bijvoorbeeld. Valt eigenlijk niet te verantwoorden.
Mooie link naar een ander topic
Met importkosten nog onder je budget
Gewoon leuk. Bulova heeft op het moment een sterke collectie. De jetstar met 262hz movement is er ook in verschillende kleuren, net zoals de surveyor hierboven.
Kijk hier eens naar:
*Uit een faillissement overgenomen: een spiksplinternieuwe SNJ033.
*De SNJ033 is het meest brute exemplaar in de nieuwe Solar-Tuna reeks.
*extra functies: logboek voor duiken (diepte, tijdsduur, temperatuur)
*Het uurwerk is “slim”.
*Het horloge gaat als het niet gedragen wordt in een ruststand, waardoor de batterij langer meegaat.
*Het is wel een horloge waarbij je even de gebruiksaanwijzing moet doornemen
*Hij heeft een geprogrammeerde kalender tot 2100
Enkele foto’s:
Als je op internet zoekt, is zo’n exemplaar te vinden voor rond € 550.
Succes.
In welk universum is dat “net”?
Weet je, met zulke tips begrijp ik ook waarom @Tonnieb een Samurai als “net” beschouwt.
Mocht je willen zoeken, dan denk ik dat je de Hamilton Intra-matic 38 kunt vinden tussen de 650-750 Euro, met wat mazzel.