De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Speciaal voor jou!

Thanks!

Sterkte! Het zijn maar horloges. Er zijn belangrijkere zaken. Hopelijk komt het goed met je vader.

Helemaal goed!!!

En verdiend!

Succes Ferry :joy::+1: het is soms zonder tekst idd een uitdaging 🫣

Thanks jongens! :sunglasses:

Daarom :grin:

Balen man! Heel veel sterkte daarmee. Dit soort situaties zijn nooit leuk. :pray:t2:

Mee eens Hans! Wist hem er alleen dit keer niet natuurlijk in te plotten. Net als de pet van horloge opa. Maar omdat ze er vaak in zitten, kon het wel dacht ik.

Goede stappen! Zwaar maar het betaald uit! Mooi dat beide gelukt is :muscle:t2:. Soms is blijven in de situatie waarvan je weet dat het niet ideaal is het makkelijkste.

Fijne zondag iedereen!

13 likes

Top tekening, ben benieuwd naar de topics die erbij horen :+1: :+1:

1 like

Heel surrealistisch deze. Zelfs zonder context valt er genoeg te zien! Ik denk dat tekstballonnen in dit geval afbreuk zouden doen aan de tekening…

1 like

Erg fraai weer en veel topics dit keer! :+1: Benieuwd welke het zijn.

1 like

Heel gaaf gedaan @Jurk ik wacht gewoon tot de muis mij verteld welke topics je erin hebt weten te proppen, acht in een tekening🤯

3 likes

Ik zal jullie niet langer in spanning houden. Het was toch ingewikkelder dan ik dacht. Of ik heb gewoon gekke kronkels.

De grote man is @Prop met dit topic (1). Hij gaf aan er in zijn hoofd eerder nog niet klaar de zijn voor de Zenith, hence the ster.

(2) De draaiende kubussen komen uit het avatar van @Gatsc zijn topic.

De roestige radar (3) is idd van @Climholland met dit topic.

@Fate_Amenable_To_Change (4) kon niet ontbreken met zijn topic en spreekt daarnaast de marketingman aan van Swatch (paarse broek) die de geniale MoonSwatch actie naar de ‘haaien’ helpt door de laatste actie met de gouden wijzer (5).

De microfoon komt uit de avatar van Rutg3r met dit topic. Zijn vriendin geeft hem een horloge voor zijn 40ste verjaardag (6) Zij is de zeemeermin met de taart.

De vogel met de muis is CaptainSilver die ruiterlijk wordt bedankt door RickyG6 in zijn topic (7).

De man en vrouw met zak geld is jurgen0411 die in zijn topic daarover verhaalt (8).

Het was best simpel vond ik :joy:

Heb de top 7 gepakt plus Swatch en heb die in een tekening gepropt. 🫣.

22 likes

@Rutg3r @CaptainSilver @RickyG6 @jurgen0411

2 likes

Wow, de HF-strip, weer een bucket-list.
Gaaf Jurk, en dank je wel, mooi dat je mijn topic strip-waardig vind.

2 likes

Dank Roel, zojuist gedaan.

Dank Ed, dat is ook een beetje wat ik probeer. De grapjes zijn sowieso nogal incrowd dus zonder context vervagen die. Mijn droom was altijd om kunst met cartoons te maken, ‘Cartoon Art’. Weer een stapje dichterbij.

Je zit er zelf in :joy::joy::joy:

Thanks!
Bij deze :sunglasses::+1:

Sowieso. Maar ik vind dat niet alleen, ook de rest van HF. Ik probeer de meest gelikte topics er van die week in te stoppen.

5 likes

Ik moet beter kijken voortaan :rofl:, dank voor de eer! :pray:

1 like

Wow! Mijn avatar vereeuwigd! Ik voel me zeer vereerd :pray:

2 likes

Een terechte vermelding. Ik vond je Rust roest topic zo geweldig geschreven, dat ik het ook direct herkende op de tekening (terwijl ik de anderen niet ingevuld kreeg). Het bleef, in ieder geval bij mij, goed hangen.

2 likes

Wat gaaf! Ik voel me vereerd @Jurk :grin::grin:
Dank je wel!

1 like

Geweldig weer @jurk! Even heerlijk de HF week inhalen bij de late zondag koffie. Dank je!

1 like

Totaal off topic, maar kan iemand mij uitleggen hoe je bij dit overzicht kan komen? Of is dat alleen tl2 en 3?

1 like

Graag gedaan! Was wel veel werk :joy:🫣. Al die stomme streepjes​:rofl:

Eens!

Graag gedaan en gefeliciteerd met je 40ste verjaardag :sunglasses::+1: Heel lief ook van je vriendin!

:sunglasses::+1: fijn weekend Arnout!

1…

2….

3….

8 likes

SuperNice, ik wist niet dat dit topic bestand. Gaaf. Een leuk om mijn avatar zo verwerkt te zien in een illustratie van @Jurk
@RickyG6 en zonder jouw mooi geschreven enthousiaste topic was dit gebeurt.
:ok_hand:t2: :relaxed:

2 likes

Hoi Jurk, vond je uitleg fijn maar ik vind de tekst in een cartoon wel heel leuk. Misschien een kleiner lettertype doet dan geen afbreuk aan de cartoon, hoef ik thuis minder uit te leggen :wink:. Hoop dat je die catoons (ook met tekst) verwerkt in een verjaardagslalender dit jaar, hoef de Donald Duck ook niet meer mee naar de plee :rofl:

2 likes

Hij is fijn! En zo superlogisch. Nu :sweat_smile:
Het was weer een plaatje. Dank je wel @Jurk

2 likes

Heel tof :+1:

1 like