Ik vind het al bijzonder dat mensen hem dus echt op of voor het uitstekende deel dragen
Zodra het bandje ook maar iets te los zit is het haast net zo erg als een boxershort die in je naad zit
OkĆ© een āspaakbeenā ⦠ik had er dus nog nooit van gehoord. Opgezocht en dus weer wat geleerd. Dank je wel @Pauwelix, ik ben heel blij.
Oh enne, bij mij schuift 'ie van A naar C en weer terug.
Aangezien ik daarvoor niet kon kiezen heb ik voor C gekozen. Logisch toch?
Vaak binnenā¦soms ook buiten.
Dit topic is al een aan de beurt geweest!
Achter.
Het horloge moet vrij strak zitten zonder dat het kan schuiven.
Wanneer het voor of op het uitstekende deel zit, dan knelt het bij bewegen pols en komt er ook spanning op band en/of beperkt mijn beweging.
Verder een kwestie van smaak, maar vind ik dat een horloge mooier tot haar recht komt wat verder terug van de hand.
Alweer?
Hee, ik blijf gewoon bij mān vorige antwoord:
Tussen de handwortelbeentjes en de ellepijp. Daar zit de pols, namelijk.
Daar zijn oplossingen voor:
- Destro
- NATO
- kroon op vier
Erachter uiteraard. Toch een belachelijk zicht zo ervoor, laat staan comfortabel.
Liever iets vaster dan:
Wat is deze?
Zo skeer.
Zo lelijk.
Nou, kijk eens bij Serica. Daar kun je Destro als optie kiezen. De kroon op 9, net als sommige citizens hadden. Grappig genoeg zegt men dat dat voor linkshandigen is.
Nu ben ik linkshandig, maar ik draag mān horloge juist rechts met de kroon op 3. Ik wil namelijk helemaal de kroon niet kunnen bedienen wanneer ik het horloge om heb, ik wil draagcomfort. Bovendien ben ik een soort van ambidexter.
Dus als je als rechtshandige een Destro horloge links draagt, zul je nooit de kroon voelen.
Goede omschrijving. Bij mij ook van A naar C als ik een horloge op staal draag. En op A als het op leer of rubber is.
Leuke verwoording, waar ik het mee eens ben Ik snap echt niet dat mensen dat lekker vinden zitten om hem op dat botje of voor dat uitstekende botje te dragen. Als me horloges een klein beetje heen en weer kunnen bewegen vind ik het al irritant, laat staan als die voor dat botje zit.
Dat gaat niet samen maat!
Je bent of linkshandig of ambidexter. Maar dat terzijde. Ik ben het wel eens met @Ruud, een NATO āisā skeer. Ze fikken wel lekker.
Ah, kroon op 9 / LHD. Ik vind dat óók lelijk. Wel praktisch.
Ik heb er uiteraard wel een paar, maar draag ze nooit. Iets teveel hippie-festival-vibe evoor mij.
Ik heb er eentje, nog nieuw in 't zakkie. Was een cadeautje bij mijn Marathon. Als ik die ooit verkoop, gaat het stoffen ding erbij. Kan de prijs weer met een tientje omhoog. Lekker!
Far out ā¦
Gast. Het is een militair bandje.
Sommige dingen doe ik met rechts (slaan, hakken, kracht), sommige met links (schrijven, snijden, precisie) een sommige dingen kan ik tweehandig (biljart, horloge opwinden, schakelen, en dingen die ik liever niet benoem).
Zeg het maar. Ik weet het ook niet.
Ik heb er een paar van 20 euro aangeraden door Cand1de met het idee dat die niet zo skeer waren.
Waren toch skeer.
Dat zijn geen NATO banden, Henk. Da witte gij ook.
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat ze die vibe hebben. Vieze stoffe dingen.
Nee, staal met DNA kaas er tussen is lekker.
Maar goed, het dondert niet zolang ik mān horloges maar niet op mān onderarm moet dragen. En al helemaal niet strak.
Dat kan perfect in de ultrasoon of onder de kraan.
Zo oneens.