LIJSTJES! Mooiste NA van 2020 (en hoeveel)?

In/uit

En de stand van de huidige collectie. Waarbij de GS het persoonlijke klapstuk is voor mij dit jaar.

22 likes

De aanwinst van 2020: een Breitling! Heel blij mee. :slight_smile:

Hier nog in de stickers!

23 likes

ik ben even snel aan het tellen geweest en ik kom uit op een zeventiental horloges aangekocht in 2020.
maar er springen er wel twee heel ver uit van die zeventien :ok_hand:
en dat zijn deze :heart_eyes:

50 likes

2020 bracht 2 nieuwe aankopen waarvan deze het hoogtepunt is.


Wat bang voor bucks betreft is dit ook een topper :grin: en beide zijn 39mm. Daar houden verdere vergelijkingen wel op :upside_down_face:

23 likes

Lijstje? OK. :slight_smile:

De enige, dus dat was makkelijk.

17 likes

Ben gezegend met een slecht geheugen… Maar gelukkig hebben we de NA topics nog. Voornemen om rust te krijgen in hoofd en collectie jammerlijk mislukt. Dit jaar 4 aanwinsten.

De mooiste aanwinst? Zoals altijd de meest recente :laughing:

Voor het evenwicht ook 4 laten gaan.

  • Orient Kamasu
  • Vostok
  • G-shock full metal
  • Seiko type II
23 likes

Wat lijkt die snk groot tov die andere twee🤔

Ik heb te veel op AliExpres gezeten zo te zien😮

13 likes

Mijn mooiste NA van dit jaar:

51 likes

08a523da98e3c455282bc005b678cd2f16deed40_1_690x463
Fotocredits @Zulu

22 likes

Slechts 1 afgelopen jaar en dat is 1 meer dan komend jaar denk ik. Genoeg is genoeg en de meeste horloges doen me niet (meer) zoveel. Wie weet tijdelijk, maar zo niet: ook prima. Blij met de verzameling, al mogen er wel een aantal uit komend jaar.

15 likes

De meest speciale NA van het jaar:

Nooit verwacht in een jaar tijd van een simpele smooth bezel Datejust naar een geel gouden DD te gaan. Helaas heeft het niet lang geduurd… wie weet in januari een wit gouden proberen :innocent:

17 likes

Ja komt door de stalen band en kastvorm waarschijnlijk. De GS en IWC zijn beide 36mm en de snk063 is vgm 35mm.

1 like

Prachtig die bb58!

1 like

In and Out.

Still In

22 likes

Voor mij staat het aantal op 2. Een DJ en een mini turtle (mag gaan, staat in het blauw). Hoop er dit jaar nog een dresser aan toe te voegen (Stowa/Nomos/Junghans)

15 likes

Astrolabium’s mooiste NA van 2020.

Geen flipperkandidaat…

22 likes

Toch nog een aardig lijstje in 2020…
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

52 likes

Ik heb best wat aangekocht in 2020 denk ik zo :thinking:. De mooiste? Vind de Tag Heuer toch wel een speciaaltje!

En er is nog een 36mm zwarte Glycine Airman Purist incoming!

Op 4 januari 2020:

En op 12 december 2020:

21 likes

En die heb je nog allemaal? :scream: