LIJSTJES! Mooiste NA van 2021 (en hoeveel)?

Dit horloge is eruit gegaan in 2021

Misschien komt die ooit wel terug. Blijft echt een topper.

Deze 4 zijn er dit jaar bijgekomen.

Eerst deze

Toen kwam deze

Vervolgens deze

Met als afsluiter mijn favoriet :partying_face:

Volgend jaar zou ik graag een Zenith en een Tudor erbij willen. We gaan het zien :eyes:

20 likes

Prachtig jaar zo💪

2 likes

Gulp… Het waren er 20 dit jaar. Ik ga denk ik maar in lockdown voor 2022. :grimacing:

Mooiste NA waren drie Seiko klassiekers:

2x SBDA

En de JPS

8 likes

Slechts één horloge erbij, maar wel een fijne jaren 80 kwarts Pontiac met wat leuke gadgets.

Niets eruit, en de teller staat geloof ik nu op 28. :sweat_smile:

7 likes

Even tellen hoor:





In totaal 5 NA’s gehad dit jaar en alleen de laatste is er nog.

Het is nog niet genoeg om het flipperitus te noemen, maar het was wel een beetje onrustig veel.

Eens kijken of ik het bij 1 NA kan houden in 2022 om mijn collectie weer op 3 te krijgen (wat ik wel een mooi aantal vind omdat ik 1 plekje over heb)

10 likes

De viijf leukste van het jaar? De rit naar Duitsland voor de Tourby was erg leuk, de lunch met @JackW was erg leuk. Dat waren de twee geinigste koop-ervaringen. Maar de top vijf van de NA’s:

Frankrijk:



Duitsland:




Japan:


Eervolle vermeldingen voor de field watches.



En op onverklaarbare wijze toch weer vertrokken:

Dat laatste had ik niet gedacht, maar hij zat me te hoog op de pols. Er komt een sportieve vervanger voor.

19 likes

Supertof ding is het toch :muscle:

Wat betere foto’s :sunglasses:

13 likes

Toch iets meer gekocht dan de bedoeling was. :sweat_smile::joy:

De planning voor 2021 was de Certina ds1 en de Hamilton khaki automaat.
Dat is dus wat meer geworden :grinning_face_with_smiling_eyes:

De mooiste is de Tag Heuer denk ik:

21 likes

Prachtige Pontiac…!

1 like

Mijn mooiste NA van 2021 is de Omega Seamaster, mijn Grail watch.

De Oris Aquis en de Pontos S Diver er voor opgeofferd. Ook beide fantastische horloges 🥲

10 likes

Erin;


Eruit;



Langzaam naar een ‘less pieces’ collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Ik was er eentje helemaal vergeten :man_facepalming: Eentje die oud is, maar waar ik wel heel veel lol mee heb. Dat is deze Seiko uit 1977. Dan kom ik dit jaar uit op 5 NA’s.

12 likes

Ik heb er dit jaar verschillende zien komen en gaan.
De knapste nieuweling is de Yacht-Master.

14 likes

Ik kan niet kiezen. Daarom in volgorde van binnenkomst de NA van dit jaar waarbij ik me beperk tot horloges die nu nog in bezit zijn:





18 likes

Vind de iwc erg gaaf, leuke aankopen

1 like

een aankoop en deze gaat vrijwel alleen s nachts van mijn pols

14 likes

Als dit een goed jaar was dan vraag ik me af wat een fantastisch jaar zal geven-). Prachtige aankopen deed je!

Je smaak in horloges is zeker beter dan je Engelse grammatica. :+1:

Hee, verhip. Je hebt gelijk. Die zijn leuk, die cock’n’ball quartzjes. Ik had mee gedaan.

Zoo, goed bezig geweest. En een mix van oude en nieuwe stijl Breitling. Waarbij de oude stijl de moderne Bretling is en de nieuwe stijl de klassiek ogende premier stijl is, in mijn hoofd. Hoe dan ook leuk om eens iemand te zien die beide vormen cool vindt. :+1:

4 likes

Het was een jaar van komen en gaan.

En als ik het zo terug zie eigenlijk ook wel een heel saai jaar. Lekker Cliché… De Tudor en OP zijn ondertussen de deur weer uit.

De GMT-Master II is uiteindelijk mijn favoriete aankoop geweest en ook degene die dit jaar het meest gedragen heb. De DateJust verwacht ik ook niet meer weg te doen, al ben ik nog op zoek naar een wat spannendere dial.

Volgend jaar maar weer eens buiten de gebaande merken gaan kijken.

13 likes