Ongekend maar slechts één aankoop dit jaar.
Een Citizen Series 8.
't zal erom spannen. Zeker wat vernieuwing in de horlogekist.
Ja, ik vind het eerste, met o.a. een heerlijke Seamaster 300m chrono én
een absolute
wat mij betreft…

Prachtig die Autavia! ![]()
Dankjewel, man!
![]()
In februari plofte deze Smiths op de mat, ik was er enorm weg van, maar uiteindelijk heeft-ie het nest toch verlaten omdat de klik er toch niet helemaal was.
De lente brak aan en ik wilde een horloge met een witte wijzerplaat. Ik had m’n oog in het verleden al eens laten vallen op een Serica, deze krijgt altijd nog veel polstijd en is zeker een blijvertje. Enorm fijn horloge, draagt lekker is heeft een eigen smoel.
En in augustus kwam deze er nog bij. Waarvan ik begin te vermoeden dat-ie bij mij niet lang meer in de kist blijft liggen, hij wordt te weinig gedragen en de honeymoon phase is overduidelijk voorbij. Het is een enorm tof horloge, goed afgewerkt en zit solide in elkaar. Maar ook hier voel ik 'm niet echt meer. Goede kans dat-ie binnenkort in het blauwe deel staat.
Door de loop van het jaar heen zijn de foto’s wel aanzienlijk verbeterd. ![]()
Dus ja, de Serica op 1, de Seiko op 2 en de Smiths op 3.
Erin in 2025:
Omega Speedmaster
Rolex 16613
IWC Ingenieur
Rolex 14060
Rolex 116503
Eruit in 2025
Rolex 16613 (yep, die van hierboven)
Zenith defy skyline
Grails heb ik niet!
De Zenith is wel een knaller zeg. ![]()
Volgens mij staat ie nog te koop voor n hele mooie prijs!
3 per maand! Dat ging lekker ![]()
Wat een jaar ![]()
Dit jaar 2 horloges aangeschaft:
Omega Speedmaster 3861 hesalite. Absoluut mijn grail.
Casio G-Shock. Om mijn knalgele Crocs te complimenteren op festivals maar stiekem vind ik hem wel leuk en draag hem vaak als ik op stap ga.
Ik hoef denk ik niet te vertellen welke mijn favoriete aanschaf is ![]()
Rustig aan gedaan weer dit jaar.
Het hoogtepunt voor mij persoonlijk was wel echt de Novonaut. Eentje out-of-the-box qua formaat…en m.n. gewicht. Maar hij was erg tof…ik was prettig verrast. Leuk om eens geprobeerd te hebben. Nu een Black Bay Pro ervoor in de plaats…dus weer iets heel anders.
And so it goes…benieuwd wat 2026 gaat brengen. ![]()
Vrij simpel, er was maar één, en nog steeds vol overtuiging in de verzameling.
De Speedmaster '57 BA replica heeft ervoor moeten wijken, maar ondanks dat ik het nog steeds een mooi horloge vind is er nooit een klik gekomen.
Ook nog naast een Seiko SPB317J1 gegrepen. Dat wringt nog steeds.
Beauty!
Hoe zal ik beginnen…, einde van 2024 de GMT opgehaald, en dacht voorlopig wel even klaar…