LIJSTJES!! Wat is je mooiste NA van 2025 (en hoeveel)?

Ongekend maar slechts één aankoop dit jaar.

Een Citizen Series 8.

21 likes

't zal erom spannen. Zeker wat vernieuwing in de horlogekist.

Ja, ik vind het eerste, met o.a. een heerlijke Seamaster 300m chrono én
een absolute

wat mij betreft…

20251109_094315

20251113_101032

18 likes

Prachtig die Autavia! :star_struck:

1 like

Dankjewel, man! :blush: :+1: :beers:

1 like

Twee NA-tjes dit jaar voor mij.

23 likes

In februari plofte deze Smiths op de mat, ik was er enorm weg van, maar uiteindelijk heeft-ie het nest toch verlaten omdat de klik er toch niet helemaal was.

De lente brak aan en ik wilde een horloge met een witte wijzerplaat. Ik had m’n oog in het verleden al eens laten vallen op een Serica, deze krijgt altijd nog veel polstijd en is zeker een blijvertje. Enorm fijn horloge, draagt lekker is heeft een eigen smoel.

En in augustus kwam deze er nog bij. Waarvan ik begin te vermoeden dat-ie bij mij niet lang meer in de kist blijft liggen, hij wordt te weinig gedragen en de honeymoon phase is overduidelijk voorbij. Het is een enorm tof horloge, goed afgewerkt en zit solide in elkaar. Maar ook hier voel ik 'm niet echt meer. Goede kans dat-ie binnenkort in het blauwe deel staat.

Door de loop van het jaar heen zijn de foto’s wel aanzienlijk verbeterd. :slight_smile:

Dus ja, de Serica op 1, de Seiko op 2 en de Smiths op 3.

12 likes

Erin in 2025:

Omega Speedmaster

Rolex 16613

IWC Ingenieur

Rolex 14060

Rolex 116503

Eruit in 2025

Rolex 16613 (yep, die van hierboven)

Zenith defy skyline

Grails heb ik niet!

29 likes

De Zenith is wel een knaller zeg. :muscle:t3:

2 likes

Volgens mij staat ie nog te koop voor n hele mooie prijs!

1 like

3 per maand! Dat ging lekker :grin:

2 likes

Wat een jaar :star_struck:

2 likes

Dit jaar 2 horloges aangeschaft:

Omega Speedmaster 3861 hesalite. Absoluut mijn grail.

Casio G-Shock. Om mijn knalgele Crocs te complimenteren op festivals maar stiekem vind ik hem wel leuk en draag hem vaak als ik op stap ga.

Ik hoef denk ik niet te vertellen welke mijn favoriete aanschaf is :upside_down_face:

10 likes

Rustig aan gedaan weer dit jaar. :blush: Het hoogtepunt voor mij persoonlijk was wel echt de Novonaut. Eentje out-of-the-box qua formaat…en m.n. gewicht. Maar hij was erg tof…ik was prettig verrast. Leuk om eens geprobeerd te hebben. Nu een Black Bay Pro ervoor in de plaats…dus weer iets heel anders.

And so it goes…benieuwd wat 2026 gaat brengen. :+1:

19 likes

Wat een jaar :flushed:

14 likes

Vrij simpel, er was maar één, en nog steeds vol overtuiging in de verzameling.

De Speedmaster '57 BA replica heeft ervoor moeten wijken, maar ondanks dat ik het nog steeds een mooi horloge vind is er nooit een klik gekomen.

Ook nog naast een Seiko SPB317J1 gegrepen. Dat wringt nog steeds.

19 likes

Beauty!

1 like

Hoe zal ik beginnen…, einde van 2024 de GMT opgehaald, en dacht voorlopig wel even klaar…

Begin dit jaar men Fortis opgestuurd voor een grote revisie, ook een aardige investering… maar topwerk van Kunke, en weer opnieuw verliefd… zeg nou zelf.

Dan gaat het toch weer kriebelen… Explorer passen en nee toch te saai voor mij, de explorer II zwarte plaat gepast cool dat wel, wil een polar, week later een belletje, snel opgehaald.

Daarna een Delft watch aangeschaft, man, wat een lekker ding is dat om de pols, fijn draagbaar.

En dan geen ruimte meer in de horlogedoos… het zakhorloge van zijn overgrootvader maar aan mijn zoon gegeven, als private banker dagelijks in driedelig aan hem beter besteed.

Dan op een avondje met wat genodigden in de Rolex boutique wat OP’s gepast, wat is dat groen mooi, twee weken geleden belletje en een vroeg kerstkado.

Ik heb geen grail, ik loop er tegenaan, en doe niks weg.
Voor 2026 denk een nieuwe horlogedoos, verder geen plannen. pff wat een jaar.

17 likes

En dan vergat ik even deze:

15 likes

Deze was wel de aanwinst van het jaar.

22 likes

Zo mannen, hoop moois voorbij gekomen :star_struck:

Mijn 3 van dit jaar

3861 Hesalite

Seiko 5 SRPL91K1 "Gene Kranz "

En de nieuwe G-Shock GMW-BZ5000D, toch wel onverwachts

19 likes