Wat een leuk draadje! Ik heb hier heeeeel wat geflipperd… De Breitling weggedaan en later cadeau gekregen van mijn werkgever (ja echt!)… met een geweldige reis naar de fabriek van Breitling zelf!
De Tissot kreeg ik van mijn bonusvader en de Certina heb ik gekocht samen met mijn vrouw na de geboorte van ons zoontje.
De SBGW231 beklijft heel erg omdat het gewoon een heel, heel erg fijne dresswatch is. Puristen kunnen over edelmetaal beginnen, maar dit draagt gewoon fijn bij nette kleding. Deze gaat niet weg, dat zeg ik met droge ogen.
De Santos de Cartier draag ik niet heel erg veel meer omdat Grand Seiko altijd wint, maar toch is deze elegante Cartier erg fijn. Hij heeft een soort van op de schopstoel gelegen, maar hij overleeft het vooralsnog.
De Yema is gewoon fijn. Ik had 'm een half jaartje verkocht gehad, maar weer terug genomen van de koper omdat ik 'm miste. Fijn skinduikertje, erg comfortabel, toch een eigen smoel, erg tof.
De eerste generatie Serica 5303. Zeer tof, erg comfortabele band, en ook weer een eigen smoel. Heeft echter ook op de schopstoel gelegen, maar ik besloot 'm te houden omdat m’n vrouw 'm erg tof vind. Hij blijft wel iets hebben.
De Alpinist SJE085J1. Super horloge. Echt heel cool. Klein, maar wel heel erg eigen, mooi aanwezig op de pols, en een enorme bandenslet bovendien. Deze gaat ook nooit weg.