Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

De onderste vier Jasper :star_struck:. Blijvers mag ik hopen

1 like

Die JLC diver is prachtig.

1 like

Mijn Panerai 722 ook wel 1392. Heeft al veel meegemaakt en gezien. Al zo’n 7 jaar in mijn bezit. De enige die niet meedraait in de carrousel…

7 likes

Jazeker Arjen, die zie ik nergens heen gaan🙂

1 like

10 likes

18 jaar , foto van 2008:

12 likes

Het “bewijs” staat erop :grin:

6 likes

Sinds januari '23

Sinds augustus '21

Sinds november '19

Sinds april '20

Sinds november '18

Sinds oktober '18

13 likes

9 likes

Sinds 6 juli 1986
Verjaardagscadeau van mijn ouders voor mijn dertigste verjaardag.

20 likes

Wat een leuk draadje! Ik heb hier heeeeel wat geflipperd… De Breitling weggedaan en later cadeau gekregen van mijn werkgever (ja echt!)… met een geweldige reis naar de fabriek van Breitling zelf!

De Tissot kreeg ik van mijn bonusvader en de Certina heb ik gekocht samen met mijn vrouw na de geboorte van ons zoontje.

11 likes

Geweldig mooi met betekenis :ok_hand:t3:

1 like

Al 21 jaar in bezit, vanaf nieuw. Fijne klok, draag hem niet vaak maar wel regelmatig.

11 likes

Met dank aan @Cheesert.

Yema superman :sunglasses:

14 likes

Serica Commando (handwinder).

13 likes

11 likes

Sinds 1984 in bezit.

9 likes

Hier is het een kaalslag. Veel is weg. Heilige huisjes zijn gesneuveld. Dit is de stand der dingen:

De SBGW231 beklijft heel erg omdat het gewoon een heel, heel erg fijne dresswatch is. Puristen kunnen over edelmetaal beginnen, maar dit draagt gewoon fijn bij nette kleding. Deze gaat niet weg, dat zeg ik met droge ogen.

De Santos de Cartier draag ik niet heel erg veel meer omdat Grand Seiko altijd wint, maar toch is deze elegante Cartier erg fijn. Hij heeft een soort van op de schopstoel gelegen, maar hij overleeft het vooralsnog.

De Yema is gewoon fijn. Ik had 'm een half jaartje verkocht gehad, maar weer terug genomen van de koper omdat ik 'm miste. Fijn skinduikertje, erg comfortabel, toch een eigen smoel, erg tof.

De eerste generatie Serica 5303. Zeer tof, erg comfortabele band, en ook weer een eigen smoel. Heeft echter ook op de schopstoel gelegen, maar ik besloot 'm te houden omdat m’n vrouw 'm erg tof vind. Hij blijft wel iets hebben.

De Alpinist SJE085J1. Super horloge. Echt heel cool. Klein, maar wel heel erg eigen, mooi aanwezig op de pols, en een enorme bandenslet bovendien. Deze gaat ook nooit weg.

Deze heb ik nog uit nostalgie, maar ik draag 'm vrijwel nooit meer. Hij is wel tip top in orde, technisch gezien.

10 likes

3 likes

3 likes