HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Complimenten @Sandy , mooi werk!

1 like

Eerlijk is eerlijk, ik had dit moment met tekst heel ruw ingeschetst en stuurde hier een foto van naar @jurk. Hij kwam met het idee om van de man een Frankenstein van te maken.

Graag gedaan, fijn dat je het zo sportief oppakt. :slight_smile:

Dankje @Timo9.

4 likes

Samen kom je verder :kissing_heart:

3 likes

Prachtig gedaan weer @Sandy! :sweat_smile:

1 like

Bedankt Pim :smiley:

1 like

Lieve dames en heren,

Net als de afgelopen twee jaren heeft @jurk weer een actie voor het goede doel. Ditmaal kun je kiezen uit een strip, een puzzel of een strip en een puzzel.

Mochten jullie het gemist hebben, de actie staat hier;

Ditmaal steunen we als kopers het prachtige doel KWF. Een nobel doel wat elke cent heel goed kan gebruiken.

Groetjes en bedankt voor het lezen!

5 likes

Allerbelangrijkste mededeling is uiteraard de nieuwe actie van @Jurk! Onze lokale forumheld is wederom gesteund door Schoen, Blauwbeer, Han en Amaris bezig met een actie voor het goede doel. Het idee is simpel, HF Island wordt nog opgebouwd, maar kun je op inschrijven als puzzel en/of strip. Een deel van wat je betaalt gaat naar de productiekosten, maar de rest gaat geheel belangeloos naar het goede doel. Dit keer is dat het KWF. Een prachtig doel, want die rotziekte moet zoveel mogelijk de wereld uit. Je kunt nu nog inschrijven voor een exemplaar van de strip en/of puzzel. Doe je dat, maak je ook nog kans op een paar prijzen, die belangeloos worden aangeboden door mede-hf-ers. Zie het linkje hierboven.

Mr_Broke gaat lekker door, met een tweede NA in korte tijd. Hoe doet hij dat toch? :thinking:

Menno kocht een horloge en moest even zijn verhaal kwijt. Een bijzondere Limited Edition van ORIS (Is die niet recent besproken in “Mannen van de Tijd” overigens? Toen met de Geneva Watchdays of iets dergelijks? @Twan?)

Mauzer, die kwam wat leuks tegen. Als je het zo ziet, zou je het niet zeggen, maar het is een opwinder voor een handwinder.

Vistor kwam met een vraag; over zijn Seamaster 600. Prachtig horloge, maar hij loopt wat raar.

Ik kan niet wachten, onze Jan is bezig met een tooltje. Hij is dankzij Ruud al te koop, die de logistiek doet voor Jan.

Veel plezier en een mooie zondag toegewenst!

36 likes

Hahaha… heerlijk gemaakt hoor! Je gaat echt met sprongen vooruit!! Lekkere handwinder :joy:
En mooi ander sperspectief. @MonsterT die lekker aan het vissen is :ok_hand:

En dank voor de mooie shout out voor het goede doel!

3 likes

Hij is weer leuk @Sandy! Ik vind het altijd bijzonder hoe je de onderwerpen selecteert en er een kwinkslag aan weet te geven. Hectische week voor je, maar wel mooi ‘geleverd’ kerel. Top. Dank :pray:

2 likes

Hij is weer leuk @Sandy :ok_hand::ok_hand: en die muis blijft goed hoor :rofl::rofl::rofl::rofl:

3 likes

Haha, geweldig “Lucille?”
Ik hou ervan van dit soort humor.

Goede zondag alvast!!!

4 likes

Lekker bezig @Sandy! Haha en die muis :rofl:

3 likes

Heel leuk weer @Sandy ! Ik kom te weinig aan HF-en toe maar door de tekeningen van jou en @jurk kom ik toch altijd wat leuke topics op het spoor :+1:t2:

3 likes

@Sandy heb mijn eigen water getapt om extra kosten te sparen.

8 likes

Hahahaha. Lekker weer hoor! Met sprongen vooruit!

3 likes

Niet helemaal, maar idd wel een nieuwe Oris besproken maar dat was de Oris Aquis Upcycle met die dial van gerecycled plastic. :ok_hand:t3:

Voor ik het vergeet; tof dat je het stokje van @Jurk overgenomen hebt! Ik had dat even gemist maar je doet het niet onverdienstelijk :clap:t3:

3 likes

@Sandy erg leuk gedaan!
Scherpe grappen :+1:

3 likes

Zeker!

3 likes

Bedankt. Een grote eer dat jij dit zegt.

Graag gedaan. Jij bedankt voor je enorme enthousiasme! :pray:

Dankje Michel. :+1:

:wink: jij ook een goede zondag.

Bedankt Johnny. :grin:

Dankje. Die topics, daar doen we het voor.

Dat verdient bijna een tekening van zichzelf :slight_smile: waarom moet ik nu ineens aan een reclame denken over appelsap?

Bedankt Bastiaan.

Hm, er stond me iets bij met Gandor, maar misschien verkeerd onthouden. Zoveel leuke onderwerpen die jullie bespreken :wink:

Om de week maar, @jurk maakt het eiland nu natuurlijk. Benieuwd wat er hierna gaat komen van zijn hand. Maar bedankt, ik doe het graag :slight_smile:

Dankje. :+1:

7 likes

Weer mooi gedaan Sandy, al die nieuwe tooltjes inclusief een automatische handwinder toe! Helaas mag ik geen geld meer uitgeven, mijn geliefde vind een puzzel, een stripboek en een Rolex voorlopig genoeg voor mij😀.

3 likes