Welk cal is deze de B31
Nieuwste generatie ultra plat, of zit ik er langs.?
Dit is de B01
De 489. Met de andere heb ik (nog) geen ervaring
De 3135. Waarom? Zo solide, betrouwbaar en accuraat. Met dit uurwerk heb ik gevoetbald, geskied, gegolft, gezwommen, gefietst….etc. Een beurtje in de 7 a 8 jaar, nooit problemen mee gehad.
Helaas. Ze waren bij dat horloge vergeten om er een fatsoenlijke volledig dichte wijzerplaat in te zetten. Al zijn die uurwerken verder prima.
Kijk ff bij hetThemaweken horloges:toon je schade stukken waarbij dit echt niet de bedoeling was vanaf post 1565 tot einde vakantie FRed. Lees goed de inleiding Deel 4
Staan er volgens mij enkele tussen.
Ja dat heb ik ook gelezen, 1988.
Welk wordt het dan voor jouw sub date, sea dweller, DJ, of de YM
Er is een hele reeks voor Russische horloges ![]()
Ja klopt.
Niks voor jouw tussen of verkopen ze niks.?
Ik ben daar actief
Dan zal ik me daar ook is inlezen. ![]()
Begrijp me niet verkeerd maar Oris is een geheel inhouse merk wat er weinig kunnen zeggen.
Deze kwam ik tegen.
Echt wel een mooie.
Volgens mij is ORIS bijna altijd Selita-based… behalve hun nieuwste 5- en 10 days reserve kalibers, die zijn wel in house.
Je hebt gelijk.
Als.ik er induik lees ik dat de high end merken in house calibers hebben en bvb redelijk wat vd swattch group selita ofwel eta gebaseerd zijn.
Uitzonderingen daargelaten.
Wel interressant, cartier had bvb tot 2015 / 2018 ook eta gebaseerde periode.
nix om je voor te schamen hoor, deed IWC ook, Omega, Panerai en nog wel meer high end merken
Uiteraard. Miss kunnen we wel stellen dat alle calibers onder aan de streep toch op elkaar lijken.
In opbouw bedoel ik.
Het Seiko kaliber 9T82 (officieel aangeduid als 9T82A) is een kinetisch uurwerk dat te vinden is in Seiko Sportura chronograafhorloges. Dit uurwerk met 38 jewels wordt met de hand afgewerkt en geassembleerd door meesterhorlogemakers van Grand Seiko-niveau in de Shinshu Artisan Time Studio in Japan. Als Seiko de namen Grand Seiko of Credor wilde associëren met een kinetisch uurwerk, dan was dit het wel.
Powermatic 80 is eigenlijk een prima uurwerk.
Mooi man thnxs. Heb hem opgezocht. Idd een kinetische chronograaf ![]()
Geen jaar in de kast laten liggen, schijnt er niet goed voor te zijn.
Tissot i.m.o. een prachtig merk en uiteraard heb ik er zelf ook 1, gelukkig.