🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

En terwijl jullie het laatste stukje zomer meepakken en de pepernoten nog niet eens in de schappen liggen, zijn we al weer druk bezig met de jaarafsluiting. Voor wie nieuw is, of onder een steen heeft gelegen: vorig jaar hebben we met de strip ruim 7k opgehaald voor het goede doel:

HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT! - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges 26

Dit jaar proberen we wederom het record te verbreken. Het liep vorig jaar aan het eind een beetje uit de hand, waarbij zelfs betaald werd voor gebruikt ondergoed. Dus of we datzelfde bedrag weer halen, lijkt mij geen zekerheidje. Maar een mens moet doelen hebben, dus laten we er weer voor gaan!

Wat is het idee?
Een strip, logisch. Van de hand van @Jurk, ook logisch. Daarnaast komt er een puzzel. Nerd-alert, I know. Maar het HF Island leent zich hier natuurlijk wel uitstekend voor! De verwachting is dat de kosten hiervan €15-€20 zo’n zullen zijn. Ervaring leert dat de kosten voor de strip uitkomt op €15. Inclusief verzending. Dan willen we uiteraard nog een mooi bedrag voor het goede doel ophalen. Nu hebben we 3 opties bedacht en de 4de bijgevoegd op verzoek:

  1. Alleen de strip: 35,-
  2. Alleen de puzzel: 35,-
  3. Puzzel en strip: 55,-
  4. Wordt lid van de ‘club van 100’: 100,-

Strip

Zelfde strip als vorig jaar, maar dan weer een stukje beter.

Puzzel

500 of 1000 stukjes, afhankelijk wat het beste uit komt voor het artwork.

Club van 100

Je doneert 100 euro voor het goede doel en je krijgt helemaal niks. J. Nou ja niks… Jurk gaat een speciale tekening / sticker maken voor iedereen die 100 euro doneert. Let op: Niet een persoonlijke tekening, maar 1 dezelfde. Dat kost natuurlijk verzendkosten en print kosten die af gaan van het totaal bedrag voor het goede doel. Dus mocht je dat niet willen… dan geef je aan dat je niks wilt en maak je gewoon die 100 euro over. Dus je kunt wat krijgen, maar hoeft niet.

Doel

In alle gevallen gaat de gehele opbrengst naar het goede doel. Dat is dit jaar KWF Kankerbestrijding. Een mooi doel dat helaas velen van ons aan het hart gaat. Als we wederom 300 inschrijvingen halen, komen we aan de €6.000,-. Dan gaan we natuurlijk nog ons best doen om nog meer gebruikt ondergoed te veilen en komen we er vast ergens boven de €7.000,- van vorig jaar. Geen appeltje-eitje, wel een mooi streven!

Tijdslijnen en proces

Ons streven is om weer met kerst alles onder de boom bij jullie te hebben.

Het wordt of met kerst of op blue Monday (17 jan). Mochten we niet de kwaliteit kunnen garanderen voor kerst, dan wordt het januari. Om kerst te halen moeten we alles af hebben eind oktober.

Start actie: September

Incasso: Oktober / November

Sluiting inschrijving: Eind Oktober

Uitlevering: December of Januari

Stretch Goals

We hebben weer super mooie give aways, die we zullen weggeven onder de leden die meedoen. De give aways hebben wel als doel bij te dragen aan een hoger bedrag voor het goede doel, daarom zijn ze gekoppeld aan het aantal inschrijvingen.

Items

  • Hoofdprijs: Een titel naar keuze
  • 2de prijzen:
    • Delft Watch Works HFLE 2021
    • Seiko SRPE51K1
  • De volgende prijzen komen vrij bij 150 strips / 100 puzzels:
    • Omega Pen
    • Hippe Ray-Ban Zonnebril
    • G-shock Mudmaster
  • De volgend prijzen komen vrij bij 175 strips / 120 puzzels:
    • Varileer Custom Rolex band naar keuze
    • 2x hippe trui in maat en kleur naar keuze
    • Gameboy Fiffer for keeps
    • Goodies:
      • Omega pet rood en wit
      • Panerai pet beige blauw
      • Sleutelhanger Panerai

Ok, let op! In het oude topic staat een poll. Had je daar al aangegeven wat je wilde, dan hoef je dat niet nog een keer te doen. Had je dat nog niet gedaan? Geef dan hieronder je optie aan (1,2,3 of 4). Optie 4 kon je nog niet eerder aangeven, dus doe dat vooral nog een keer als je het wilde. @Schoen houdt vanaf nu de lijst bij en zal volgende week contact met iedereen gaan opnemen.
.

Oude topic:

Tussenstand 4-10:

Aantal 173
Keuze Percentage Stuks Strip Puzzel
Strip 49% 85 85
Puzzel + Strip 38% 66 66 66
Puzzel 13% 22 22
checksum 173 151 88
29 likes

Plus Gameboy Watch met een goed verhaal.

*edit; hij staat/stond er al tussen.

3 likes

Klopt…

:sunglasses::pray:t2: met dank aan Siedo en @ElderRuwy

6 likes

Echt niet normaal, waar al die topics, discussies en bovenal creativiteit, talent en ongelooflijk veel uren noeste arbeid van @Jurk toe hebben geleid. Wat een idioot gave prent is dit toch. Bizar.

3 likes

Ik heb onlangs een stofhapper voor deze actie verkocht. Gaat om drie tientjes extra, ik neem aan dat dit gewoon bovenop de €35 voor de strip overgemaakt kan worden? Of moet dit van tevoren aangegeven worden zodat er een betaalverzoek van €65 gestuurd kan worden?

5 likes

Goed bezig!

1 like

Hoofd administratie @Schoen gaat dit helemaal met jou afstemmen! :+1: dank voor je extra bijdrage.

1 like

Zeg @Jurk: heb jij nog een privé leven? Als ik zo eens bekijk hoeveel tijd je er mee bezig bent!

2 likes

BTW: ik doneer twee flessen eigen overheerlijke cider. Proost!

2 likes

Ik heb zeker een privé leven en het leuk lijdt er zeker onder. Kan ook niet anders. En nu vind ik het ook even niet zo leuk. Maar ben gecommitteerd aan het doel. Als je ergens aan begint moet je het ook afmaken.

Aan de andere kant levert het ook heel veel op. Wat precies weet ik niet en dat bedoel ik positief.

Dank! :sunglasses::+1:

12 likes

Chef centjes, ik vind helemaal mooi.

image

6 likes

De rode Omega pet moet ik nog even opduiken. Sleutelhanger is beetje beschadigd, heeft 4 jaar tussen losse sleutels in een la gelegen. Sorry.

Pica’s:

4 likes

Is dat deze nog steeds?

afbeelding

15 likes

Ik doe mee voor nr1 de strip. Leuk initiatief!

4 likes

Leuk!

@JanHendrik dank voor de goedies!! Wordt een lekkere volle kerstboom :partying_face:

Dank je! Heel leuk! Wordt mooi hè.

4 likes

We zijn inmiddels verwend, maar het is errug mooi man. En sinds ik erin sta is ie helemaal over the top :joy::joy:. (Ik heb zelfs nog een gereserveerde stoel, hoe cool is dat!)

4 likes

Juist! Attent ook dat je het bandje herenigd met de Gameboy.

4 likes

Die heb ik meegestuurd naar de volgende op de lijst. :+1:

4 likes

Weer twee extra goodies:

@Apeks met een Oris pet! :partying_face:

En @WristCandy met een Tissot PRX. :ok_hand:

25 likes

Ik had me al aangemeld voor een strip, maar wil graag ook lid worden van de Club van 100 naast mijn strip. €135 van mij dus.

5 likes